A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer,
2019
|
Kiadás: | 1st ed. 2019. |
Sorozat: | SpringerBriefs in education, ISSN 2211-1921 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-981-13-2679-0 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Learning through school science investigation : teachers putting research into practice
Szerző: Moeed, Azra, szerző
Megjelenés: (2018) -
Designing and teaching the secondary science methods course : an international perspective
Megjelenés: (2017) -
Implications of open access repositories quality criteria and features for teachers’ TPACK development
Szerző: Tavares, Rita, szerző
Megjelenés: (2017) -
Problem Solving in Mathematics Instruction and Teacher Professional Development
Megjelenés: (2019) -
Navigating the changing landscape of formal and informal science learning opportunities
Megjelenés: (2018)