A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Corporate Author:
Special Collection:e-book
Format: Book
Language:English
Published: Singapore : Springer Singapore Imprint: Springer, 2019
Edition:1st ed. 2019.
Series:SpringerBriefs in education, ISSN 2211-1921
Subjects:
Online Access:https://doi.org/10.1007/978-981-13-2679-0
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
LEADER nam a22 c 4500
001 000998470
005 20201119115858.0
007 cr nn 008mamaa
008 181004s2019 si | s |||| 0|eng d
020 |a 978-981-13-2679-0 
024 7 |a 10.1007/978-981-13-2679-0  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a LC8-6691 
082 0 4 |a 507.1  |2 23 
100 1 |a Yee, Sye Foong  |e szerző 
245 1 2 |a A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning  |c by Sye Foong Yee 
250 |a 1st ed. 2019. 
260 |a Singapore  |b Springer Singapore  |b Imprint: Springer  |c 2019 
300 |a X, 124 p.  |b online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a SpringerBriefs in education  |x 2211-1921 
505 0 |a 1 The framework of transcendental phenomenology -- 2 Teacher professional development and the case method -- 3 Investigating case method learning phenomenologically -- 4 Understanding case method learning through phenomenology -- 5 Transcendental phenomenology for research on learning. 
520 |a This book illustrates a practical application of the Case Method as a teaching technique in teacher education, and examines how learning takes place in a teacher professional development activity. It also describes teachers’ lived experience of the activity based on Clark Moustakas' 1994 guidelines for organizing and presenting a phenomenological study. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811326783 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811326806 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 4 |a szakmai fejlődés  |x tanárok 
650 0 4 |a természettudományi tantárgyak  |x tanítás és tanulás 
650 0 |a Science education 
650 0 |a Teaching 
650 0 |a Learning 
650 0 |a Instruction 
653 |a elektronikus könyv 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
830 0 |a SpringerBriefs in education 
856 4 0 |y Online változat  |u https://doi.org/10.1007/978-981-13-2679-0 
850 |a B2 
264 1 |a Singapore  |b Springer Singapore  |b Imprint: Springer  |c 2019