A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer,
2019
|
Kiadás: | 1st ed. 2019. |
Sorozat: | SpringerBriefs in education, ISSN 2211-1921 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-981-13-2679-0 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000998470 |
---|---|
collection |
e-book |
institution |
L_135 EUL01 |
spelling |
Yee, Sye Foong szerző A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning by Sye Foong Yee 1st ed. 2019. Singapore Springer Singapore Imprint: Springer 2019 X, 124 p. online forrás szöveg txt rdacontent számítógépes c rdamedia távoli hozzáférés cr rdacarrier szövegfájl PDF rda SpringerBriefs in education 2211-1921 1 The framework of transcendental phenomenology -- 2 Teacher professional development and the case method -- 3 Investigating case method learning phenomenologically -- 4 Understanding case method learning through phenomenology -- 5 Transcendental phenomenology for research on learning. This book illustrates a practical application of the Case Method as a teaching technique in teacher education, and examines how learning takes place in a teacher professional development activity. It also describes teachers’ lived experience of the activity based on Clark Moustakas' 1994 guidelines for organizing and presenting a phenomenological study. Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811326783 Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811326806 Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. könyv e-book szakmai fejlődés tanárok természettudományi tantárgyak tanítás és tanulás Science education Teaching Learning Instruction elektronikus könyv SpringerLink (Online service) közreadó testület SpringerBriefs in education Online változat https://doi.org/10.1007/978-981-13-2679-0 EUL01 |
language |
English |
format |
Book |
author |
Yee, Sye Foong, szerző |
spellingShingle |
Yee, Sye Foong, szerző A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning SpringerBriefs in education, ISSN 2211-1921 szakmai fejlődés -- tanárok természettudományi tantárgyak -- tanítás és tanulás Science education Teaching Learning Instruction elektronikus könyv |
author_facet |
Yee, Sye Foong, szerző SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_corporate |
SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_sort |
Yee, Sye Foong |
title |
A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning |
title_short |
A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning |
title_full |
A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning by Sye Foong Yee |
title_fullStr |
A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning by Sye Foong Yee |
title_full_unstemmed |
A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning by Sye Foong Yee |
title_auth |
A phenomenological inquiry into science teachers’ case method learning |
title_sort |
phenomenological inquiry into science teachers case method learning |
series |
SpringerBriefs in education, ISSN 2211-1921 |
series2 |
SpringerBriefs in education |
publishDate |
2019 |
publishDateSort |
2019 |
physical |
X, 124 p. : online forrás |
edition |
1st ed. 2019. |
isbn |
978-981-13-2679-0 |
issn |
2211-1921 |
callnumber-first |
L - Education |
callnumber-subject |
LC - Social Aspects of Education |
callnumber-label |
LC8-6691 |
callnumber-raw |
1000792 |
callnumber-search |
1000792 |
topic |
szakmai fejlődés -- tanárok természettudományi tantárgyak -- tanítás és tanulás Science education Teaching Learning Instruction elektronikus könyv |
topic_facet |
szakmai fejlődés -- tanárok természettudományi tantárgyak -- tanítás és tanulás Science education Teaching Learning Instruction elektronikus könyv szakmai fejlődés természettudományi tantárgyak Science education Teaching Learning Instruction tanárok tanítás és tanulás |
url |
https://doi.org/10.1007/978-981-13-2679-0 |
illustrated |
Not Illustrated |
dewey-hundreds |
500 - Science |
dewey-tens |
500 - Science |
dewey-ones |
507 - Education, research & related topics |
dewey-full |
507.1 |
dewey-sort |
3507.1 |
dewey-raw |
507.1 |
dewey-search |
507.1 |
first_indexed |
2023-12-27T11:46:48Z |
last_indexed |
2023-12-29T19:51:26Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer |
_version_ |
1786643361782824961 |
score |
13,365247 |
generalnotes |
This book illustrates a practical application of the Case Method as a teaching technique in teacher education, and examines how learning takes place in a teacher professional development activity. It also describes teachers’ lived experience of the activity based on Clark Moustakas' 1994 guidelines for organizing and presenting a phenomenological study. |