The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer,
2018
|
Kiadás: | 1st ed. 2018 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Constructing a Paradigm for Children’s Contextualized Learning
Szerző: Jilin, Li, szerző
Megjelenés: (2018) -
Curriculum and practice for children’s contextualized learning
Szerző: Jilin, Li, szerző
Megjelenés: (2018) -
Tantárgy-integráció az esztétikai nevelésben
Szerző: Kárpáti Andrea (1955-)
Megjelenés: (1988) -
Ember és esztétikum : Az esztétikai befogadás élményvilágai : Adalékok az esztétikai közoktatás és felnőttképzés alapjaihoz
Szerző: Éles Csaba
Megjelenés: (2007) -
Researching and teaching second language speech acts in the Chinese context
Szerző: Lee, Cynthia, szerző
Megjelenés: (2018)