The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000976432
collection e-book
institution L_408
EUL01
spelling Jilin, Li szerző EUL10001041220 Y
The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language by Li Jilin
1st ed. 2018
Berlin, Heidelberg Springer Berlin Heidelberg Imprint: Springer 2018
XXXVII, 169 p. ill. ; online forrás
szöveg txt rdacontent
számítógépes c rdamedia
távoli hozzáférés cr rdacarrier
szövegfájl PDF rda
This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching.
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556023
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556030
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662572436
Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők.
könyv
e-book
Language and languages EUL10000038359 Y
Curriculum planning EUL10000322212 Y
oktatás módszertan kínai nyelv EUL10000792960 Y
anyanyelv-elsajátítás gyermekkor EUL10001037839 Y
kínai nyelv nyelvoktatás EUL10000792966 Y
tanítás módszertan EUL10000137716 Y
tanulásmódszertan EUL10000062209 Y
esztétikai befogadás esztétikai nevelés EUL10000780396 Y
élménypedagógia EUL10000253197 Y
tantárgyi integráció EUL10000253196 Y
oktatáspszichológia EUL10000092501 Y
elektronikus könyv
SpringerLink (Online service) közreadó testület
Online változat http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7
EUL01
language English
format Book
author Jilin, Li, szerző
spellingShingle Jilin, Li, szerző
The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
Language and languages
Curriculum planning
oktatás -- módszertan -- kínai nyelv
anyanyelv-elsajátítás -- gyermekkor
kínai nyelv -- nyelvoktatás
tanítás -- módszertan
tanulásmódszertan
esztétikai befogadás -- esztétikai nevelés
élménypedagógia
tantárgyi integráció
oktatáspszichológia
elektronikus könyv
author_facet Jilin, Li, szerző
SpringerLink (Online service), közreadó testület
author_corporate SpringerLink (Online service), közreadó testület
author_sort Jilin, Li
title The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
title_short The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
title_full The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language by Li Jilin
title_fullStr The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language by Li Jilin
title_full_unstemmed The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language by Li Jilin
title_auth The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
title_sort theory and practice for children s contextualized learning of their first language
publishDate 2018
publishDateSort 2018
physical XXXVII, 169 p. : ill. ; online forrás
edition 1st ed. 2018
isbn 978-3-662-55604-7
callnumber-first L - Education
callnumber-subject LC - Social Aspects of Education
callnumber-label LC8-6691
callnumber-raw 371 J 63
callnumber-search 371 J 63
topic Language and languages
Curriculum planning
oktatás -- módszertan -- kínai nyelv
anyanyelv-elsajátítás -- gyermekkor
kínai nyelv -- nyelvoktatás
tanítás -- módszertan
tanulásmódszertan
esztétikai befogadás -- esztétikai nevelés
élménypedagógia
tantárgyi integráció
oktatáspszichológia
elektronikus könyv
topic_facet Language and languages
Curriculum planning
oktatás -- módszertan -- kínai nyelv
anyanyelv-elsajátítás -- gyermekkor
kínai nyelv -- nyelvoktatás
tanítás -- módszertan
tanulásmódszertan
esztétikai befogadás -- esztétikai nevelés
élménypedagógia
tantárgyi integráció
oktatáspszichológia
elektronikus könyv
Language and languages
Curriculum planning
oktatás
anyanyelv-elsajátítás
kínai nyelv
tanítás
tanulásmódszertan
esztétikai befogadás
élménypedagógia
tantárgyi integráció
oktatáspszichológia
módszertan
gyermekkor
nyelvoktatás
esztétikai nevelés
url http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7
illustrated Illustrated
dewey-hundreds 400 - Language
dewey-tens 400 - Language
dewey-ones 407 - Education, research & related topics
dewey-full 407.1
dewey-sort 3407.1
dewey-raw 407.1
dewey-search 407.1
first_indexed 2023-12-26T23:18:37Z
last_indexed 2023-12-29T19:19:17Z
recordtype opac
publisher Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer
_version_ 1786641340850765824
score 13,368426
generalnotes This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching.