The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer,
2018
|
Kiadás: | 1st ed. 2018 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000976432 |
---|---|
collection |
e-book |
institution |
L_408 EUL01 |
spelling |
Jilin, Li szerző EUL10001041220 Y The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language by Li Jilin 1st ed. 2018 Berlin, Heidelberg Springer Berlin Heidelberg Imprint: Springer 2018 XXXVII, 169 p. ill. ; online forrás szöveg txt rdacontent számítógépes c rdamedia távoli hozzáférés cr rdacarrier szövegfájl PDF rda This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching. Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556023 Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556030 Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662572436 Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. könyv e-book Language and languages EUL10000038359 Y Curriculum planning EUL10000322212 Y oktatás módszertan kínai nyelv EUL10000792960 Y anyanyelv-elsajátítás gyermekkor EUL10001037839 Y kínai nyelv nyelvoktatás EUL10000792966 Y tanítás módszertan EUL10000137716 Y tanulásmódszertan EUL10000062209 Y esztétikai befogadás esztétikai nevelés EUL10000780396 Y élménypedagógia EUL10000253197 Y tantárgyi integráció EUL10000253196 Y oktatáspszichológia EUL10000092501 Y elektronikus könyv SpringerLink (Online service) közreadó testület Online változat http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7 EUL01 |
language |
English |
format |
Book |
author |
Jilin, Li, szerző |
spellingShingle |
Jilin, Li, szerző The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language Language and languages Curriculum planning oktatás -- módszertan -- kínai nyelv anyanyelv-elsajátítás -- gyermekkor kínai nyelv -- nyelvoktatás tanítás -- módszertan tanulásmódszertan esztétikai befogadás -- esztétikai nevelés élménypedagógia tantárgyi integráció oktatáspszichológia elektronikus könyv |
author_facet |
Jilin, Li, szerző SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_corporate |
SpringerLink (Online service), közreadó testület |
author_sort |
Jilin, Li |
title |
The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language |
title_short |
The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language |
title_full |
The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language by Li Jilin |
title_fullStr |
The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language by Li Jilin |
title_full_unstemmed |
The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language by Li Jilin |
title_auth |
The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language |
title_sort |
theory and practice for children s contextualized learning of their first language |
publishDate |
2018 |
publishDateSort |
2018 |
physical |
XXXVII, 169 p. : ill. ; online forrás |
edition |
1st ed. 2018 |
isbn |
978-3-662-55604-7 |
callnumber-first |
L - Education |
callnumber-subject |
LC - Social Aspects of Education |
callnumber-label |
LC8-6691 |
callnumber-raw |
371 J 63 |
callnumber-search |
371 J 63 |
topic |
Language and languages Curriculum planning oktatás -- módszertan -- kínai nyelv anyanyelv-elsajátítás -- gyermekkor kínai nyelv -- nyelvoktatás tanítás -- módszertan tanulásmódszertan esztétikai befogadás -- esztétikai nevelés élménypedagógia tantárgyi integráció oktatáspszichológia elektronikus könyv |
topic_facet |
Language and languages Curriculum planning oktatás -- módszertan -- kínai nyelv anyanyelv-elsajátítás -- gyermekkor kínai nyelv -- nyelvoktatás tanítás -- módszertan tanulásmódszertan esztétikai befogadás -- esztétikai nevelés élménypedagógia tantárgyi integráció oktatáspszichológia elektronikus könyv Language and languages Curriculum planning oktatás anyanyelv-elsajátítás kínai nyelv tanítás tanulásmódszertan esztétikai befogadás élménypedagógia tantárgyi integráció oktatáspszichológia módszertan gyermekkor nyelvoktatás esztétikai nevelés |
url |
http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7 |
illustrated |
Illustrated |
dewey-hundreds |
400 - Language |
dewey-tens |
400 - Language |
dewey-ones |
407 - Education, research & related topics |
dewey-full |
407.1 |
dewey-sort |
3407.1 |
dewey-raw |
407.1 |
dewey-search |
407.1 |
first_indexed |
2023-12-26T23:18:37Z |
last_indexed |
2023-12-29T19:19:17Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer |
_version_ |
1786641340850765824 |
score |
13,368426 |
generalnotes |
This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching. |