The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000976432
005 20200421124531.0
007 cr nn 008mamaa
008 170823s2018 gw a s 000 0 eng d
020 |a 978-3-662-55604-7 
024 7 |a 10.1007/978-3-662-55604-7  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a LC8-6691 
082 0 4 |a 407.1  |2 23 
100 1 |a Jilin, Li  |e szerző 
245 1 4 |a The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language  |c by Li Jilin 
250 |a 1st ed. 2018 
260 |a Berlin, Heidelberg  |b Springer Berlin Heidelberg  |b Imprint: Springer  |c 2018 
300 |a XXXVII, 169 p.  |b ill. ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
520 |a This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556023 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556030 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662572436 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 |a Language and languages 
650 0 |a Curriculum planning 
650 0 4 |a oktatás  |x módszertan  |x kínai nyelv 
650 0 4 |a anyanyelv-elsajátítás  |x gyermekkor 
650 0 4 |a kínai nyelv  |x nyelvoktatás 
650 0 4 |a tanítás  |x módszertan 
650 0 4 |a tanulásmódszertan 
650 0 4 |a esztétikai befogadás  |x esztétikai nevelés 
650 0 4 |a élménypedagógia 
650 0 4 |a tantárgyi integráció 
650 0 4 |a oktatáspszichológia 
653 |a elektronikus könyv 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
856 4 0 |y Online változat  |u http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7 
850 |a B2 
264 1 |a Berlin, Heidelberg  |b Springer Berlin Heidelberg  |b Imprint: Springer  |c 2018