The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer,
2018
|
Kiadás: | 1st ed. 2018 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | nam a22 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000976432 | ||
005 | 20200421124531.0 | ||
007 | cr nn 008mamaa | ||
008 | 170823s2018 gw a s 000 0 eng d | ||
020 | |a 978-3-662-55604-7 | ||
024 | 7 | |a 10.1007/978-3-662-55604-7 |2 doi | |
040 | |a Springer |b hun |d ELTE | ||
041 | 0 | |a eng | |
050 | 4 | |a LC8-6691 | |
082 | 0 | 4 | |a 407.1 |2 23 |
100 | 1 | |a Jilin, Li |e szerző | |
245 | 1 | 4 | |a The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language |c by Li Jilin |
250 | |a 1st ed. 2018 | ||
260 | |a Berlin, Heidelberg |b Springer Berlin Heidelberg |b Imprint: Springer |c 2018 | ||
300 | |a XXXVII, 169 p. |b ill. ; online forrás | ||
336 | |a szöveg |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a számítógépes |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a távoli hozzáférés |b cr |2 rdacarrier | ||
347 | |a szövegfájl |b PDF |2 rda | ||
520 | |a This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching. | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556023 | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556030 | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662572436 | ||
506 | |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. | ||
598 | |a könyv | ||
595 | |a e-book | ||
650 | 0 | |a Language and languages | |
650 | 0 | |a Curriculum planning | |
650 | 0 | 4 | |a oktatás |x módszertan |x kínai nyelv |
650 | 0 | 4 | |a anyanyelv-elsajátítás |x gyermekkor |
650 | 0 | 4 | |a kínai nyelv |x nyelvoktatás |
650 | 0 | 4 | |a tanítás |x módszertan |
650 | 0 | 4 | |a tanulásmódszertan |
650 | 0 | 4 | |a esztétikai befogadás |x esztétikai nevelés |
650 | 0 | 4 | |a élménypedagógia |
650 | 0 | 4 | |a tantárgyi integráció |
650 | 0 | 4 | |a oktatáspszichológia |
653 | |a elektronikus könyv | ||
710 | 2 | |a SpringerLink (Online service) |e közreadó testület | |
856 | 4 | 0 | |y Online változat |u http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7 |
850 | |a B2 | ||
264 | 1 | |a Berlin, Heidelberg |b Springer Berlin Heidelberg |b Imprint: Springer |c 2018 |