The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer,
2018
|
Kiadás: | 1st ed. 2018 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Megjegyzés: | This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching. |
---|---|
Fizikai leírás: | XXXVII, 169 p. : ill. ; online forrás |
ISBN: | 978-3-662-55604-7 |