The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-662-55604-7
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
Részletes adatok
Megjegyzés:This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching.
Fizikai leírás:XXXVII, 169 p. : ill. ; online forrás
ISBN:978-3-662-55604-7