Teachers as self-directed learners : active positioning through professional learning

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Singapore : Springer, 2017
Sorozat:Self-study of teaching and teacher education practices, ISSN 1875-3620 ; 18.
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam 22 c 4500
001 000920565
005 20190527132121.0
008 170712s2017 si a rb 001 0 eng d
020 |a 978-981-10-3586-9 
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a eng 
100 1 |a Smith, Kathleen 
245 1 0 |a Teachers as self-directed learners  |b active positioning through professional learning  |c Kathleen Smith 
260 |a Singapore  |b Springer  |c cop. 2017 
300 |a XIV, 183 p.  |b ill.  |c 25 cm 
490 1 |a Self-study of teaching and teacher education practices  |x 1875-3620  |v 18. 
504 |a Bibliogr. tartalmaz 
598 |a könyv 
650 0 4 |a pedagógusképzés  |x gyakorlati továbbképzés 
830 0 |a Self-study of teaching and teacher education practices 
850 |a B2