Teachers as self-directed learners : active positioning through professional learning
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Singapore : Springer,
2017
|
Sorozat: | Self-study of teaching and teacher education practices, ISSN 1875-3620 ; 18. |
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | nam 22 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000920565 | ||
005 | 20190527132121.0 | ||
008 | 170712s2017 si a rb 001 0 eng d | ||
020 | |a 978-981-10-3586-9 | ||
040 | |a ELTE |b hun | ||
041 | 0 | |a eng | |
100 | 1 | |a Smith, Kathleen | |
245 | 1 | 0 | |a Teachers as self-directed learners |b active positioning through professional learning |c Kathleen Smith |
260 | |a Singapore |b Springer |c cop. 2017 | ||
300 | |a XIV, 183 p. |b ill. |c 25 cm | ||
490 | 1 | |a Self-study of teaching and teacher education practices |x 1875-3620 |v 18. | |
504 | |a Bibliogr. tartalmaz | ||
598 | |a könyv | ||
650 | 0 | 4 | |a pedagógusképzés |x gyakorlati továbbképzés |
830 | 0 | |a Self-study of teaching and teacher education practices | |
850 | |a B2 |