Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Alternatív cím(ek):A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben
Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ?
Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben
Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről
Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről
A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire
Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban
A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira
Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről
Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei
Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben
Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban
Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara
A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata
A nyelvi hátrányosságról
Igaz és képtelen történetek századunk népéletében
Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága
Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez
Közreműködő(k):
Formátum: könyv
Nyelv:magyar
Megjelenés: Baja : Óvó és Tanítóképzők Egyesülete, 2002
Sorozat:Tükörkép, ISSN 1589-1488
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000403041
institution L_600
EUL01
spelling Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból [szerk. Raicsné Horváth Anikó]
Baja Óvó és Tanítóképzők Egyesülete 2002
205 p. 22 cm
Tükörkép 1589-1488
Kovács Judit Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez
Albertné Herbszt Mária Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága
Besir Anna Igaz és képtelen történetek századunk népéletében
Hodoványné Varga Györgyi A nyelvi hátrányosságról
Kovács Bea A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata
Glasenhardt János Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara
Manzné Jäger Mónika Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban
Feketéné Bakacsi Zita Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben
Szabó Sára, H. Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei
Kis Jenőné Kenesei Éva Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről
Szabóné Gondos A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira
Velner András Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban
Burjánné Botos Barbara A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire
Kajtár Istvánné Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről
Antóni Judit Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről
Bliznákné Dudás Julianna Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben
Mátrainé Gorján Mária Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ?
Hajzer Szerén A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben
Válogatás az óvó és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból
könyv
óvodai nevelés EUL10000255483 Y
iskolai nevelés EUL10000757995 Y
tanulmányok
Szabó Sára, H. Tft. EUL10000521593 Y
Hajzer Szerén Tft. EUL10000498514 Y
Mátrainé Gorján Mária Tft. EUL10000520566 Y
Bliznákné Dudás Julianna Tft. EUL10000520565 Y
Dudás Julianna Bliznákné EUL10000520565 N
Antóni Judit írta EUL10000521594 Y
Kajtár Istvánné Tft. EUL10000298376 Y
Burjánné Botos Barbara Tft. EUL10000521595 Y
Velner András Tft.
Szabóné Gondos Tft. EUL10000521597 Y
Kis Jenőné Kenesei Éva Tft. EUL10000501297 Y
Feketéné Bakacsi Zita Tft. EUL10000521598 Y
Manzné Jäger Mónika Tft. EUL10000521599 Y
Glasenhardt János Tft. EUL10000521600 Y
Kovács Bea Tft. EUL10000049520 Y
Hodoványné Varga Györgyi Tft. EUL10000521601 Y
Besir Anna Tft. EUL10000521602 Y
Albertné Herbszt Mária Tft. EUL10000511136 Y
Kovács Tft. EUL10000514232 Y
Raicsné Horváth Anikó szerk. EUL10000069804 Y
Horváth Anikó, Raicsné EUL10000069804 N
A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben
Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ?
Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben
Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről
Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről
A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire
Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban
A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira
Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről
Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei
Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben
Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban
Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara
A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata
A nyelvi hátrányosságról
Igaz és képtelen történetek századunk népéletében
Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága
Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez
Tükörkép
EUL01
language Hungarian
format Book
author2 Szabó Sára, H., Tft.
Hajzer Szerén, Tft.
Mátrainé Gorján Mária, Tft.
Bliznákné Dudás Julianna, Tft.
Antóni Judit, írta
Kajtár Istvánné, Tft.
Burjánné Botos Barbara, Tft.
Velner András, Tft.
Szabóné Gondos, Tft.
Kis Jenőné Kenesei Éva, Tft.
Szabó Sára, H., Tft.
Feketéné Bakacsi Zita, Tft.
Manzné Jäger Mónika, Tft.
Glasenhardt János, Tft.
Kovács Bea, Tft.
Hodoványné Varga Györgyi, Tft.
Besir Anna, Tft.
Albertné Herbszt Mária, Tft.
Kovács, Tft.
Raicsné Horváth Anikó, szerk.
author_facet Szabó Sára, H., Tft.
Hajzer Szerén, Tft.
Mátrainé Gorján Mária, Tft.
Bliznákné Dudás Julianna, Tft.
Antóni Judit, írta
Kajtár Istvánné, Tft.
Burjánné Botos Barbara, Tft.
Velner András, Tft.
Szabóné Gondos, Tft.
Kis Jenőné Kenesei Éva, Tft.
Szabó Sára, H., Tft.
Feketéné Bakacsi Zita, Tft.
Manzné Jäger Mónika, Tft.
Glasenhardt János, Tft.
Kovács Bea, Tft.
Hodoványné Varga Györgyi, Tft.
Besir Anna, Tft.
Albertné Herbszt Mária, Tft.
Kovács, Tft.
Raicsné Horváth Anikó, szerk.
author2_variant Dudás Julianna Bliznákné
Horváth Anikó, Raicsné
author_sort Szabó Sára, H.
author_additional Kovács Judit
Albertné Herbszt Mária
Besir Anna
Hodoványné Varga Györgyi
Kovács Bea
Glasenhardt János
Manzné Jäger Mónika
Feketéné Bakacsi Zita
Szabó Sára, H.
Kis Jenőné Kenesei Éva
Szabóné Gondos
Velner András
Burjánné Botos Barbara
Kajtár Istvánné
Antóni Judit
Bliznákné Dudás Julianna
Mátrainé Gorján Mária
Hajzer Szerén
title Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból
spellingShingle Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból
Tükörkép, ISSN 1589-1488
Kovács Judit : Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez
Albertné Herbszt Mária : Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága
Besir Anna : Igaz és képtelen történetek századunk népéletében
Hodoványné Varga Györgyi : A nyelvi hátrányosságról
Kovács Bea : A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata
Glasenhardt János : Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara
Manzné Jäger Mónika : Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban
Feketéné Bakacsi Zita : Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben
Szabó Sára, H. : Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei
Kis Jenőné Kenesei Éva : Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről
Szabóné Gondos : A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira
Velner András : Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban
Burjánné Botos Barbara : A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire
Kajtár Istvánné : Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről
Antóni Judit : Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről
Bliznákné Dudás Julianna : Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben
Mátrainé Gorján Mária : Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ?
Hajzer Szerén : A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben
óvodai nevelés
iskolai nevelés
tanulmányok
title_sub Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból
title_short Tükörkép 2001
title_full Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból [szerk. Raicsné Horváth Anikó]
title_fullStr Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból [szerk. Raicsné Horváth Anikó]
title_full_unstemmed Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból [szerk. Raicsné Horváth Anikó]
title_auth Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból
title_alt A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben
Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ?
Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben
Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről
Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről
A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire
Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban
A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira
Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről
Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei
Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben
Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban
Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara
A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata
A nyelvi hátrányosságról
Igaz és képtelen történetek századunk népéletében
Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága
Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez
title_sort tukorkep 2001 valogatas az ovo es tanitokepzo foiskolak karok oktatoinak tanulmanyaibol
series Tükörkép, ISSN 1589-1488
series2 Tükörkép
publishDate 2002
publishDateSort 2002
physical 205 p. ; 22 cm
contents Kovács Judit : Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez
Albertné Herbszt Mária : Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága
Besir Anna : Igaz és képtelen történetek századunk népéletében
Hodoványné Varga Györgyi : A nyelvi hátrányosságról
Kovács Bea : A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata
Glasenhardt János : Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara
Manzné Jäger Mónika : Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban
Feketéné Bakacsi Zita : Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben
Szabó Sára, H. : Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei
Kis Jenőné Kenesei Éva : Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről
Szabóné Gondos : A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira
Velner András : Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban
Burjánné Botos Barbara : A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire
Kajtár Istvánné : Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről
Antóni Judit : Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről
Bliznákné Dudás Julianna : Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben
Mátrainé Gorján Mária : Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ?
Hajzer Szerén : A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben
issn 1589-1488
callnumber-raw K/378 T 98
callnumber-search K/378 T 98
topic óvodai nevelés
iskolai nevelés
tanulmányok
topic_facet óvodai nevelés
iskolai nevelés
tanulmányok
óvodai nevelés
iskolai nevelés
illustrated Not Illustrated
first_indexed 2023-12-12T06:59:25Z
last_indexed 2023-12-12T07:02:10Z
recordtype opac
publisher Baja : Óvó és Tanítóképzők Egyesülete
_version_ 1785054816546848768
score 13,365121
generalnotes General_Note:Válogatás az óvó és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból