Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata A nyelvi hátrányosságról Igaz és képtelen történetek századunk népéletében Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Baja : Óvó és Tanítóképzők Egyesülete,
2002
|
Sorozat: | Tükörkép, ISSN 1589-1488 |
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000403041 |
---|---|
institution |
L_600 EUL01 |
spelling |
Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból [szerk. Raicsné Horváth Anikó] Baja Óvó és Tanítóképzők Egyesülete 2002 205 p. 22 cm Tükörkép 1589-1488 Kovács Judit Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez Albertné Herbszt Mária Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága Besir Anna Igaz és képtelen történetek századunk népéletében Hodoványné Varga Györgyi A nyelvi hátrányosságról Kovács Bea A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata Glasenhardt János Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara Manzné Jäger Mónika Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban Feketéné Bakacsi Zita Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben Szabó Sára, H. Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei Kis Jenőné Kenesei Éva Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről Szabóné Gondos A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira Velner András Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban Burjánné Botos Barbara A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire Kajtár Istvánné Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről Antóni Judit Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről Bliznákné Dudás Julianna Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben Mátrainé Gorján Mária Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? Hajzer Szerén A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben Válogatás az óvó és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból könyv óvodai nevelés EUL10000255483 Y iskolai nevelés EUL10000757995 Y tanulmányok Szabó Sára, H. Tft. EUL10000521593 Y Hajzer Szerén Tft. EUL10000498514 Y Mátrainé Gorján Mária Tft. EUL10000520566 Y Bliznákné Dudás Julianna Tft. EUL10000520565 Y Dudás Julianna Bliznákné EUL10000520565 N Antóni Judit írta EUL10000521594 Y Kajtár Istvánné Tft. EUL10000298376 Y Burjánné Botos Barbara Tft. EUL10000521595 Y Velner András Tft. Szabóné Gondos Tft. EUL10000521597 Y Kis Jenőné Kenesei Éva Tft. EUL10000501297 Y Feketéné Bakacsi Zita Tft. EUL10000521598 Y Manzné Jäger Mónika Tft. EUL10000521599 Y Glasenhardt János Tft. EUL10000521600 Y Kovács Bea Tft. EUL10000049520 Y Hodoványné Varga Györgyi Tft. EUL10000521601 Y Besir Anna Tft. EUL10000521602 Y Albertné Herbszt Mária Tft. EUL10000511136 Y Kovács Tft. EUL10000514232 Y Raicsné Horváth Anikó szerk. EUL10000069804 Y Horváth Anikó, Raicsné EUL10000069804 N A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata A nyelvi hátrányosságról Igaz és képtelen történetek századunk népéletében Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez Tükörkép EUL01 |
language |
Hungarian |
format |
Book |
author2 |
Szabó Sára, H., Tft. Hajzer Szerén, Tft. Mátrainé Gorján Mária, Tft. Bliznákné Dudás Julianna, Tft. Antóni Judit, írta Kajtár Istvánné, Tft. Burjánné Botos Barbara, Tft. Velner András, Tft. Szabóné Gondos, Tft. Kis Jenőné Kenesei Éva, Tft. Szabó Sára, H., Tft. Feketéné Bakacsi Zita, Tft. Manzné Jäger Mónika, Tft. Glasenhardt János, Tft. Kovács Bea, Tft. Hodoványné Varga Györgyi, Tft. Besir Anna, Tft. Albertné Herbszt Mária, Tft. Kovács, Tft. Raicsné Horváth Anikó, szerk. |
author_facet |
Szabó Sára, H., Tft. Hajzer Szerén, Tft. Mátrainé Gorján Mária, Tft. Bliznákné Dudás Julianna, Tft. Antóni Judit, írta Kajtár Istvánné, Tft. Burjánné Botos Barbara, Tft. Velner András, Tft. Szabóné Gondos, Tft. Kis Jenőné Kenesei Éva, Tft. Szabó Sára, H., Tft. Feketéné Bakacsi Zita, Tft. Manzné Jäger Mónika, Tft. Glasenhardt János, Tft. Kovács Bea, Tft. Hodoványné Varga Györgyi, Tft. Besir Anna, Tft. Albertné Herbszt Mária, Tft. Kovács, Tft. Raicsné Horváth Anikó, szerk. |
author2_variant |
Dudás Julianna Bliznákné Horváth Anikó, Raicsné |
author_sort |
Szabó Sára, H. |
author_additional |
Kovács Judit Albertné Herbszt Mária Besir Anna Hodoványné Varga Györgyi Kovács Bea Glasenhardt János Manzné Jäger Mónika Feketéné Bakacsi Zita Szabó Sára, H. Kis Jenőné Kenesei Éva Szabóné Gondos Velner András Burjánné Botos Barbara Kajtár Istvánné Antóni Judit Bliznákné Dudás Julianna Mátrainé Gorján Mária Hajzer Szerén |
title |
Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból |
spellingShingle |
Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból Tükörkép, ISSN 1589-1488 Kovács Judit : Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez Albertné Herbszt Mária : Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága Besir Anna : Igaz és képtelen történetek századunk népéletében Hodoványné Varga Györgyi : A nyelvi hátrányosságról Kovács Bea : A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata Glasenhardt János : Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara Manzné Jäger Mónika : Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban Feketéné Bakacsi Zita : Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben Szabó Sára, H. : Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei Kis Jenőné Kenesei Éva : Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről Szabóné Gondos : A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira Velner András : Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban Burjánné Botos Barbara : A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire Kajtár Istvánné : Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről Antóni Judit : Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről Bliznákné Dudás Julianna : Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben Mátrainé Gorján Mária : Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? Hajzer Szerén : A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben óvodai nevelés iskolai nevelés tanulmányok |
title_sub |
Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból |
title_short |
Tükörkép 2001 |
title_full |
Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból [szerk. Raicsné Horváth Anikó] |
title_fullStr |
Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból [szerk. Raicsné Horváth Anikó] |
title_full_unstemmed |
Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból [szerk. Raicsné Horváth Anikó] |
title_auth |
Tükörkép 2001 Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból |
title_alt |
A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata A nyelvi hátrányosságról Igaz és képtelen történetek századunk népéletében Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez |
title_sort |
tukorkep 2001 valogatas az ovo es tanitokepzo foiskolak karok oktatoinak tanulmanyaibol |
series |
Tükörkép, ISSN 1589-1488 |
series2 |
Tükörkép |
publishDate |
2002 |
publishDateSort |
2002 |
physical |
205 p. ; 22 cm |
contents |
Kovács Judit : Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez Albertné Herbszt Mária : Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága Besir Anna : Igaz és képtelen történetek századunk népéletében Hodoványné Varga Györgyi : A nyelvi hátrányosságról Kovács Bea : A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata Glasenhardt János : Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara Manzné Jäger Mónika : Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban Feketéné Bakacsi Zita : Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben Szabó Sára, H. : Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei Kis Jenőné Kenesei Éva : Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről Szabóné Gondos : A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira Velner András : Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban Burjánné Botos Barbara : A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire Kajtár Istvánné : Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről Antóni Judit : Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről Bliznákné Dudás Julianna : Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben Mátrainé Gorján Mária : Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? Hajzer Szerén : A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben |
issn |
1589-1488 |
callnumber-raw |
K/378 T 98 |
callnumber-search |
K/378 T 98 |
topic |
óvodai nevelés iskolai nevelés tanulmányok |
topic_facet |
óvodai nevelés iskolai nevelés tanulmányok óvodai nevelés iskolai nevelés |
illustrated |
Not Illustrated |
first_indexed |
2023-12-12T06:59:25Z |
last_indexed |
2023-12-12T07:02:10Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Baja : Óvó és Tanítóképzők Egyesülete |
_version_ |
1785054816546848768 |
score |
13,365121 |
generalnotes |
General_Note:Válogatás az óvó és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból |