Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata A nyelvi hátrányosságról Igaz és képtelen történetek századunk népéletében Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Baja : Óvó és Tanítóképzők Egyesülete,
2002
|
Sorozat: | Tükörkép, ISSN 1589-1488 |
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
TÓK Könyvtár
Jelzet: | Leltári szám: | Gyűjtemény: | Státusz: |
---|---|---|---|
R/378 T 98 | B28499 | (TÓK) Könyvek | Egy hónapra |
K/378 T 98 | 103189 | (TÓK) Könyvek | Két hétre |