Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata A nyelvi hátrányosságról Igaz és képtelen történetek századunk népéletében Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Baja : Óvó és Tanítóképzők Egyesülete,
2002
|
Sorozat: | Tükörkép, ISSN 1589-1488 |
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | nam 2200889 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000403041 | ||
005 | 20220404135806.0 | ||
008 | 110203s2002 hu r 000 0 hun d | ||
040 | |a ELTE |b hun | ||
041 | 0 | |a hun | |
245 | 0 | 0 | |a Tükörkép 2001 |b Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból |c [szerk. Raicsné Horváth Anikó] |
260 | |a Baja |b Óvó és Tanítóképzők Egyesülete |c 2002 | ||
300 | |a 205 p. |c 22 cm | ||
490 | 1 | |a Tükörkép |x 1589-1488 | |
505 | 0 | |r Kovács Judit |t Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez | |
505 | 0 | |r Albertné Herbszt Mária |t Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága | |
505 | 0 | |r Besir Anna |t Igaz és képtelen történetek századunk népéletében | |
505 | 0 | |r Hodoványné Varga Györgyi |t A nyelvi hátrányosságról | |
505 | 0 | |r Kovács Bea |t A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata | |
505 | 0 | |r Glasenhardt János |t Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara | |
505 | 0 | |r Manzné Jäger Mónika |t Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban | |
505 | 0 | |r Feketéné Bakacsi Zita |t Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben | |
505 | 0 | |r Szabó Sára, H. |t Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei | |
505 | 0 | |r Kis Jenőné Kenesei Éva |t Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről | |
505 | 0 | |r Szabóné Gondos |t A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira | |
505 | 0 | |r Velner András |t Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban | |
505 | 0 | |r Burjánné Botos Barbara |t A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire | |
505 | 0 | |r Kajtár Istvánné |t Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről | |
505 | 0 | |r Antóni Judit |t Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről | |
505 | 0 | |r Bliznákné Dudás Julianna |t Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben | |
505 | 0 | |r Mátrainé Gorján Mária |t Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? | |
505 | 0 | |r Hajzer Szerén |t A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben | |
500 | |a Válogatás az óvó és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból | ||
598 | |a könyv | ||
650 | 0 | 4 | |a óvodai nevelés |
650 | 0 | 4 | |a iskolai nevelés |
653 | |a tanulmányok | ||
700 | 1 | |a Szabó Sára, H. |e Tft. | |
700 | 1 | |a Hajzer Szerén |e Tft. | |
700 | 1 | |a Mátrainé Gorján Mária |e Tft. | |
700 | 1 | |a Bliznákné Dudás Julianna |e Tft. | |
700 | 1 | |a Antóni Judit |e írta | |
700 | 1 | |a Kajtár Istvánné |e Tft. | |
700 | 1 | |a Burjánné Botos Barbara |e Tft. | |
700 | 1 | |a Velner András |e Tft. | |
700 | 1 | |a Szabóné Gondos |e Tft. | |
700 | 1 | |a Kis Jenőné Kenesei Éva |e Tft. | |
700 | 1 | |a Szabó Sára, H. |e Tft. | |
700 | 1 | |a Feketéné Bakacsi Zita |e Tft. | |
700 | 1 | |a Manzné Jäger Mónika |e Tft. | |
700 | 1 | |a Glasenhardt János |e Tft. | |
700 | 1 | |a Kovács Bea |e Tft. | |
700 | 1 | |a Hodoványné Varga Györgyi |e Tft. | |
700 | 1 | |a Besir Anna |e Tft. | |
700 | 1 | |a Albertné Herbszt Mária |e Tft. | |
700 | 1 | |a Kovács |e Tft. | |
700 | 1 | |a Raicsné Horváth Anikó |e szerk. | |
740 | 2 | |a A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben | |
740 | 0 | |a Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? | |
740 | 0 | |a Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben | |
740 | 0 | |a Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről | |
740 | 0 | |a Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről | |
740 | 2 | |a A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire | |
740 | 0 | |a Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban | |
740 | 2 | |a A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira | |
740 | 0 | |a Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről | |
740 | 3 | |a Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei | |
740 | 0 | |a Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben | |
740 | 0 | |a Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban | |
740 | 0 | |a Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara | |
740 | 2 | |a A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata | |
740 | 2 | |a A nyelvi hátrányosságról | |
740 | 0 | |a Igaz és képtelen történetek századunk népéletében | |
740 | 3 | |a Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága | |
740 | 0 | |a Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez | |
830 | 0 | |a Tükörkép | |
850 | |a B2 | ||
949 | |b B28499 |c B28499 |k TOK |l B2_600 |s f |t TOK2H |x R/378 T 98 | ||
925 | |a Feltöltve |