Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Alternatív cím(ek):A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben
Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ?
Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben
Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről
Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről
A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire
Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban
A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira
Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről
Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei
Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben
Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban
Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara
A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata
A nyelvi hátrányosságról
Igaz és képtelen történetek századunk népéletében
Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága
Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez
Közreműködő(k):
Formátum: könyv
Nyelv:magyar
Megjelenés: Baja : Óvó és Tanítóképzők Egyesülete, 2002
Sorozat:Tükörkép, ISSN 1589-1488
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam 2200889 c 4500
001 000403041
005 20220404135806.0
008 110203s2002 hu r 000 0 hun d
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a hun 
245 0 0 |a Tükörkép 2001  |b Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból  |c [szerk. Raicsné Horváth Anikó] 
260 |a Baja  |b Óvó és Tanítóképzők Egyesülete  |c 2002 
300 |a 205 p.  |c 22 cm 
490 1 |a Tükörkép  |x 1589-1488 
505 0 |r Kovács Judit  |t Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez 
505 0 |r Albertné Herbszt Mária  |t Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága 
505 0 |r Besir Anna  |t Igaz és képtelen történetek századunk népéletében 
505 0 |r Hodoványné Varga Györgyi  |t A nyelvi hátrányosságról 
505 0 |r Kovács Bea  |t A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata 
505 0 |r Glasenhardt János  |t Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara 
505 0 |r Manzné Jäger Mónika  |t Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban 
505 0 |r Feketéné Bakacsi Zita  |t Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben 
505 0 |r Szabó Sára, H.  |t Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei 
505 0 |r Kis Jenőné Kenesei Éva  |t Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről 
505 0 |r Szabóné Gondos  |t A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira 
505 0 |r Velner András  |t Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban 
505 0 |r Burjánné Botos Barbara  |t A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire 
505 0 |r Kajtár Istvánné  |t Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről 
505 0 |r Antóni Judit  |t Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről 
505 0 |r Bliznákné Dudás Julianna  |t Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben 
505 0 |r Mátrainé Gorján Mária  |t Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? 
505 0 |r Hajzer Szerén  |t A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben 
500 |a Válogatás az óvó és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból 
598 |a könyv 
650 0 4 |a óvodai nevelés 
650 0 4 |a iskolai nevelés 
653 |a tanulmányok 
700 1 |a Szabó Sára, H.  |e Tft. 
700 1 |a Hajzer Szerén  |e Tft. 
700 1 |a Mátrainé Gorján Mária  |e Tft. 
700 1 |a Bliznákné Dudás Julianna  |e Tft. 
700 1 |a Antóni Judit  |e írta 
700 1 |a Kajtár Istvánné  |e Tft. 
700 1 |a Burjánné Botos Barbara  |e Tft. 
700 1 |a Velner András  |e Tft. 
700 1 |a Szabóné Gondos  |e Tft. 
700 1 |a Kis Jenőné Kenesei Éva  |e Tft. 
700 1 |a Szabó Sára, H.  |e Tft. 
700 1 |a Feketéné Bakacsi Zita  |e Tft. 
700 1 |a Manzné Jäger Mónika  |e Tft. 
700 1 |a Glasenhardt János  |e Tft. 
700 1 |a Kovács Bea  |e Tft. 
700 1 |a Hodoványné Varga Györgyi  |e Tft. 
700 1 |a Besir Anna  |e Tft. 
700 1 |a Albertné Herbszt Mária  |e Tft. 
700 1 |a Kovács  |e Tft. 
700 1 |a Raicsné Horváth Anikó  |e szerk. 
740 2 |a A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben 
740 0 |a Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ? 
740 0 |a Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben 
740 0 |a Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről 
740 0 |a Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről 
740 2 |a A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire 
740 0 |a Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban 
740 2 |a A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira 
740 0 |a Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről 
740 3 |a Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei 
740 0 |a Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben 
740 0 |a Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban 
740 0 |a Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara 
740 2 |a A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata 
740 2 |a A nyelvi hátrányosságról 
740 0 |a Igaz és képtelen történetek századunk népéletében 
740 3 |a Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága 
740 0 |a Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez 
830 0 |a Tükörkép 
850 |a B2 
949 |b B28499  |c B28499  |k TOK  |l B2_600  |s f  |t TOK2H  |x R/378 T 98 
925 |a Feltöltve