Tükörkép 2001 : Válogatás az óvó- és tanítóképző főiskolák, karok oktatóinak tanulmányaiból

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Alternatív cím(ek):A matematika tantárgypedagógia közös tartalma az óvó- és tanítóképzésben
Fennmaradunk e, ha hagyományőrzővé válunk ?
Segítő vagy "gátló" tényezők a XX. századi zenei nevelésben
Megérthetjük e egymást? Teóriák a természetes nyelvek megértetési lehetőségeiről
Beszámoló a három napos óvónői továbbképzésről
A fenntartható fejlődés által meghatározott környezetgazdasági szabályozó eszközök társadalmi, gazdasági és ökológiai elfogadhatóságának vizsgálata - kölöjös tekintettel az EU tagállamok által nyújtott modellre épülő magyarosrszági megvalósítás lehetőségeire
Non scoale sed vitae discimus, avagy a technikai nevelés gyökerei iskolakultúránkban
A főiskolai hallgatók felkészítése az óvodai egészségnevelés feladataira
Vélemények az iskolai hazai zenei nevelésről
Az idegen nyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének tanórán kívüli lehetőségei
Gondolatok a zenei alkotókészség fejlesztéséről az óvodai zenei nevelésben
Innovációs törekvések az idegennyelv oktatásban
Volksbildung und Kulturpolitik zwischen den zwei Weltkriegen am Beispiel der Geneinde Gara
A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata
A nyelvi hátrányosságról
Igaz és képtelen történetek századunk népéletében
Az asszimmetrikus interperszonális kommunikáció néhány sajátossága
Tanszékközi és nemzetközi kooperáció - egy lehetséges út a kéttannyelvű tanítóképzésre való felkészüléshez
Közreműködő(k):
Formátum: könyv
Nyelv:magyar
Megjelenés: Baja : Óvó és Tanítóképzők Egyesülete, 2002
Sorozat:Tükörkép, ISSN 1589-1488
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!