A tanulásban akadályozott gyermekek affektív jellemzőinek feltárása : az elsajátítási motiváció feltérképezése a SES tükrében, hatása az iskolai teljesítményre 5-6. osztályos tanulásban akadályozott tanulók körében ; [szakdolgozat]

Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: szakdolgozat
Nyelv:magyar
Megjelenés: 2019
Tárgyszavak:
Online elérés:http://hdl.handle.net/10831/65128?sublib=L_408
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER ntm a22 c 4500
001 000991550
005 20210203143355.0
008 200302s2019 hu a fsm 000 0 hun d
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a hun 
100 1 |a Pető Erika 
245 1 2 |a A tanulásban akadályozott gyermekek affektív jellemzőinek feltárása  |b az elsajátítási motiváció feltérképezése a SES tükrében, hatása az iskolai teljesítményre 5-6. osztályos tanulásban akadályozott tanulók körében ; [szakdolgozat]  |h elektronikus dok.  |c készítette: Pető Erika; témavezető: Bank Éva 
256 |a szöveg 
260 |c 2019 
300 |a 1 CD-ROM (69 p.)  |b ill.  |c 12,5 cm 
500 |a Tokban: b. 2500Ft 
502 |a Szakdolgozat ; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (Budapest) 2019 
504 |a Bibliogr.: p. 51-53. 
540 |a A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. 
598 |a szakdolgozat 
502 |a szakdolgozat, MA 
650 0 4 |a tanulásban akadályozottak  |x tanulási motiváció 
650 0 4 |a motiváció  |x pedagógiai pszichológia 
653 |a szakdolgozat 
700 1 |a Bank Éva  |e témavezető 
850 |a B2 
856 4 2 |z Digitális változat  |u http://hdl.handle.net/10831/65128