A tanulásban akadályozott gyermekek affektív jellemzőinek feltárása - az elsajátítási motiváció feltérképezése a SES tükrében, hatása az iskolai teljesítményre 5-6. osztályos tanulásban akadályozott tanulók körében
Dolgozatomban célul tűztem ki annak feltárását, hogy a szocioökonómiai státusz milyen hatást gyakorol a tanulók elsajátítási motivációjára, illetve mindez hogyan befolyásolja az iskolai, tanulmányi eredményt. Vizsgálatom során arra szeretnék rájönni, hogy van-e releváns kapcsolat és jelentős koheren...
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/65128?sublib=L_408 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|