A tanulásban akadályozott gyermekek affektív jellemzőinek feltárása : az elsajátítási motiváció feltérképezése a SES tükrében, hatása az iskolai teljesítményre 5-6. osztályos tanulásban akadályozott tanulók körében ; [szakdolgozat]
Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/65128?sublib=L_408 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Online elérés
http://hdl.handle.net/10831/65128?sublib=L_408BGGYK Könyvtára
Jelzet: | Leltári szám: | Gyűjtemény: | Státusz: |
---|---|---|---|
D-17902 | D-17902 | szakdolgozat | Nem kölcsönözhető |