A közterületi reklámpiac fejlődése Magyarországon és a kultúrális reklámok
Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Budapest : Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar,
2009
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
A közterületi reklámpiac fejlődése, az óriásplakátok szerepe a médiapiacon
Szerző: Botka Péterné
Megjelenés: (2004) -
Reklámok szerepe és jellege a magyar kereskedelmi televíziózásban
Szerző: Baráth Gergely László
Megjelenés: (2008) -
Reklámozás és marketing a médiában, kábelen és a világhálón
Szerző: Eastman, Susan
Megjelenés: (2005) -
Médiapedagógia
Szerző: Spreitzer Timea
Megjelenés: (2005) -
A média hatása a serdülőkoruakra
Szerző: Hámori Ádám László
Megjelenés: (2004)