A közterületi reklámpiac fejlődése Magyarországon és a kultúrális reklámok

Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: könyv
Nyelv:magyar
Megjelenés: Budapest : Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, 2009
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER ntm a22 c 4500
001 000689433
008 110607s2009 xx frm 000 0 hun d
035 |a K101222 
040 |a ELTE  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Birinszki Judit 
245 1 2 |a A közterületi reklámpiac fejlődése Magyarországon és a kultúrális reklámok 
260 |a Budapest  |b Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar  |c 2009 
300 |a 44 p.  |b ill.  |c 30 cm 
500 |a Szakdolgozat 
504 |a Bibliogr.: p. 43-44. 
540 |a A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. 
598 |a könyv 
650 0 4 |x PPK  |a Szakdolgozat 
650 0 4 |x PPK  |a Kultúra 
650 0 4 |x PPK  |a Közterek 
650 0 4 |x PPK  |a Reklám 
650 0 4 |x PPK  |a Média 
700 1 |e bíráló tanár  |a Antal Gábor  |c népművelő 
850 |a B2