Judit, B., & (népművelő), b. t. G. (2009). A közterületi reklámpiac fejlődése Magyarországon és a kultúrális reklámok. Budapest : Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar.
Chicago Style CitationJudit, Birinszki, and bíráló tanárAntal Gábor (népművelő). A Közterületi Reklámpiac Fejlődése Magyarországon és a Kultúrális Reklámok. Budapest : Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, 2009.
MLA CitationJudit, Birinszki, and bíráló tanárAntal Gábor (népművelő). A Közterületi Reklámpiac Fejlődése Magyarországon és a Kultúrális Reklámok. Budapest : Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, 2009.
Figyelmeztetés: Nem biztos, hogy ezek a forráshivatkozások 100%-ig pontosak.