Inclusive mathematics education : state-of-the-art research from Brazil and Germany

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2019
Kiadás:1st ed. 2019.
Tárgyszavak:
Online elérés:https://doi.org/10.1007/978-3-030-11518-0
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
Részletes adatok
Megjegyzés:The book provides an overview of state-of-the-art research from Brazil and Germany in the field of inclusive mathematics education. Originated from a research cooperation between two countries where inclusive education in mathematics has been a major challenge, this volume seeks to make recent research findings available to the international community of mathematics teachers and researchers. In the book, the authors cover a wide variety of special needs that learners of mathematics may have in inclusive settings. They present theoretical frameworks and methodological approaches for research and practice.
Fizikai leírás:XXIX, 652 p. : 91 ill., 41 ill. színes ; online forrás
ISBN:978-3-030-11518-0