Constructing a Paradigm for Children’s Contextualized Learning

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-662-55612-2
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
Részletes adatok
Megjegyzés:This book focuses on summarizing four elements from the classic Chinese literary theory: truth, beauty, emotion and imagination. Based on the latest findings from learning sciences and brain science, it elaborates on the reasons for creating contexts in language teaching. It also shows how the aesthetical theories can be used to nurture contextualized instruction and presents six major approaches for creating contexts: creating contexts with real objects, representing contexts with pictures, evoking contexts with music, experiencing contexts with acting, unfolding contexts with real life, and describing contexts with languages. The author is a practitioner with over 30 years of practical research experience and all their studies are discussed in this book.
Fizikai leírás:XXXII, 228 p. : ill. ; online forrás
ISBN:978-3-662-55612-2