Constructing a Paradigm for Children’s Contextualized Learning

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-662-55612-2
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000976341
005 20200407191115.0
007 cr nn 008mamaa
008 170823s2018 gw a s 000 0 eng d
020 |a 978-3-662-55612-2 
024 7 |a 10.1007/978-3-662-55612-2  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a LB5-3640 
082 0 4 |a 371.3  |2 23 
100 1 |a Jilin, Li  |e szerző 
245 1 0 |a Constructing a Paradigm for Children’s Contextualized Learning  |c by Li Jilin 
250 |a 1st ed. 2018 
260 |a Berlin, Heidelberg  |b Springer Berlin Heidelberg  |b Imprint: Springer  |c 2018 
300 |a XXXII, 228 p.  |b ill. ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
520 |a This book focuses on summarizing four elements from the classic Chinese literary theory: truth, beauty, emotion and imagination. Based on the latest findings from learning sciences and brain science, it elaborates on the reasons for creating contexts in language teaching. It also shows how the aesthetical theories can be used to nurture contextualized instruction and presents six major approaches for creating contexts: creating contexts with real objects, representing contexts with pictures, evoking contexts with music, experiencing contexts with acting, unfolding contexts with real life, and describing contexts with languages. The author is a practitioner with over 30 years of practical research experience and all their studies are discussed in this book. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556108 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556115 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662572443 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 |a Curriculum planning 
650 0 |a Educational psychology 
650 0 4 |a tanítás  |x módszertan 
650 0 4 |a tanulásmódszertan 
650 0 4 |a esztétikai befogadás  |x esztétikai nevelés 
650 0 4 |a élménypedagógia 
650 0 4 |a tantárgyi integráció 
650 0 4 |a oktatáspszichológia 
653 |a elektronikus könyv 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
856 4 0 |y Online változat  |u http://doi.org/10.1007/978-3-662-55612-2 
850 |a B2 
264 1 |a Berlin, Heidelberg  |b Springer Berlin Heidelberg  |b Imprint: Springer  |c 2018