Constructing a Paradigm for Children’s Contextualized Learning
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : Imprint: Springer,
2018
|
Kiadás: | 1st ed. 2018 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://doi.org/10.1007/978-3-662-55612-2 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | nam a22 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000976341 | ||
005 | 20200407191115.0 | ||
007 | cr nn 008mamaa | ||
008 | 170823s2018 gw a s 000 0 eng d | ||
020 | |a 978-3-662-55612-2 | ||
024 | 7 | |a 10.1007/978-3-662-55612-2 |2 doi | |
040 | |a Springer |b hun |d ELTE | ||
041 | 0 | |a eng | |
050 | 4 | |a LB5-3640 | |
082 | 0 | 4 | |a 371.3 |2 23 |
100 | 1 | |a Jilin, Li |e szerző | |
245 | 1 | 0 | |a Constructing a Paradigm for Children’s Contextualized Learning |c by Li Jilin |
250 | |a 1st ed. 2018 | ||
260 | |a Berlin, Heidelberg |b Springer Berlin Heidelberg |b Imprint: Springer |c 2018 | ||
300 | |a XXXII, 228 p. |b ill. ; online forrás | ||
336 | |a szöveg |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a számítógépes |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a távoli hozzáférés |b cr |2 rdacarrier | ||
347 | |a szövegfájl |b PDF |2 rda | ||
520 | |a This book focuses on summarizing four elements from the classic Chinese literary theory: truth, beauty, emotion and imagination. Based on the latest findings from learning sciences and brain science, it elaborates on the reasons for creating contexts in language teaching. It also shows how the aesthetical theories can be used to nurture contextualized instruction and presents six major approaches for creating contexts: creating contexts with real objects, representing contexts with pictures, evoking contexts with music, experiencing contexts with acting, unfolding contexts with real life, and describing contexts with languages. The author is a practitioner with over 30 years of practical research experience and all their studies are discussed in this book. | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556108 | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662556115 | ||
580 | |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783662572443 | ||
506 | |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. | ||
598 | |a könyv | ||
595 | |a e-book | ||
650 | 0 | |a Curriculum planning | |
650 | 0 | |a Educational psychology | |
650 | 0 | 4 | |a tanítás |x módszertan |
650 | 0 | 4 | |a tanulásmódszertan |
650 | 0 | 4 | |a esztétikai befogadás |x esztétikai nevelés |
650 | 0 | 4 | |a élménypedagógia |
650 | 0 | 4 | |a tantárgyi integráció |
650 | 0 | 4 | |a oktatáspszichológia |
653 | |a elektronikus könyv | ||
710 | 2 | |a SpringerLink (Online service) |e közreadó testület | |
856 | 4 | 0 | |y Online változat |u http://doi.org/10.1007/978-3-662-55612-2 |
850 | |a B2 | ||
264 | 1 | |a Berlin, Heidelberg |b Springer Berlin Heidelberg |b Imprint: Springer |c 2018 |