Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan, 2018
Kiadás:1st ed. 2018
Sorozat:The arts in higher education
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-319-71051-8
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000976294
collection e-book
institution L_408
EUL01
spelling Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education edited by Nancy H. Hensel
1st ed. 2018
Cham Springer International Publishing Imprint: Palgrave Macmillan 2018
X, 234 p. ill., részben színes ; online forrás
szöveg txt rdacontent
számítógépes c rdamedia
távoli hozzáférés cr rdacarrier
szövegfájl PDF rda
The arts in higher education
This book explores the dedication of the New American Colleges & Universities to the purposeful integration of liberal education, professional studies, and civic engagement through the performing, literary, and visual arts. Examples of course level and programmatic integration of the arts are discussed from both an applied practice-based approach and a philosophical framework that posits student benefit from exploring, experiencing and envisioning creativity in their future professions. The authors believe that the development of professional skills in combination with the theoretical aspects of liberal arts curriculum, which traditionally includes music, theatre, art and literature, provides a high quality undergraduate educational experience that uniquely prepares students for adaptability in their careers and engaged citizenship grounded in the ability to think creatively, critically, and ethically.
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319710501
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319710525
Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319890340
Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők.
könyv
e-book
Education, Higher
Performing arts
felsőoktatás Egyesült Államok
művészeti oktatás Egyesült Államok
kreativitás művészet
kreativitás pedagógia
kreativitás tanítás
művészetpedagógia
művészeti nevelés fejlesztés
kreatív gondolkodás felsőoktatás esettanulmányok
művészet és pedagógia társadalmi szempont
elektronikus könyv
Hensel, Nancy H. szerkesztő
SpringerLink (Online service) közreadó testület
Online változat http://doi.org/10.1007/978-3-319-71051-8
EUL01
language English
format Book
author2 Hensel, Nancy H., szerkesztő
author_facet Hensel, Nancy H., szerkesztő
SpringerLink (Online service), közreadó testület
author_corporate SpringerLink (Online service), közreadó testület
author_sort Hensel, Nancy H.
title Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education
spellingShingle Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education
The arts in higher education
Education, Higher
Performing arts
felsőoktatás -- Egyesült Államok
művészeti oktatás -- Egyesült Államok
kreativitás -- művészet
kreativitás -- pedagógia
kreativitás -- tanítás
művészetpedagógia
művészeti nevelés -- fejlesztés
kreatív gondolkodás -- felsőoktatás -- esettanulmányok
művészet és pedagógia -- társadalmi szempont
elektronikus könyv
title_short Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education
title_full Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education edited by Nancy H. Hensel
title_fullStr Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education edited by Nancy H. Hensel
title_full_unstemmed Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education edited by Nancy H. Hensel
title_auth Exploring, experiencing, and envisioning integration in US arts education
title_sort exploring experiencing and envisioning integration in us arts education
series The arts in higher education
series2 The arts in higher education
publishDate 2018
publishDateSort 2018
physical X, 234 p. : ill., részben színes ; online forrás
edition 1st ed. 2018
isbn 978-3-319-71051-8
callnumber-first N - Fine Arts
callnumber-subject NX - Arts in General
callnumber-label NX280-410
callnumber-raw 378 E 98
callnumber-search 378 E 98
topic Education, Higher
Performing arts
felsőoktatás -- Egyesült Államok
művészeti oktatás -- Egyesült Államok
kreativitás -- művészet
kreativitás -- pedagógia
kreativitás -- tanítás
művészetpedagógia
művészeti nevelés -- fejlesztés
kreatív gondolkodás -- felsőoktatás -- esettanulmányok
művészet és pedagógia -- társadalmi szempont
elektronikus könyv
topic_facet Education, Higher
Performing arts
felsőoktatás -- Egyesült Államok
művészeti oktatás -- Egyesült Államok
kreativitás -- művészet
kreativitás -- pedagógia
kreativitás -- tanítás
művészetpedagógia
művészeti nevelés -- fejlesztés
kreatív gondolkodás -- felsőoktatás -- esettanulmányok
művészet és pedagógia -- társadalmi szempont
elektronikus könyv
Education, Higher
Performing arts
felsőoktatás
művészeti oktatás
kreativitás
művészetpedagógia
művészeti nevelés
kreatív gondolkodás
művészet és pedagógia
művészet
pedagógia
tanítás
fejlesztés
esettanulmányok
társadalmi szempont
url http://doi.org/10.1007/978-3-319-71051-8
illustrated Illustrated
dewey-hundreds 700 - Arts & recreation
dewey-tens 700 - Arts
dewey-ones 700 - The arts; fine & decorative arts
dewey-full 700.71
dewey-sort 3700.71
dewey-raw 700.71
dewey-search 700.71
first_indexed 2023-12-26T23:35:33Z
last_indexed 2023-12-29T19:19:19Z
recordtype opac
publisher Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan
_version_ 1786641341454745600
score 13,365247
generalnotes This book explores the dedication of the New American Colleges & Universities to the purposeful integration of liberal education, professional studies, and civic engagement through the performing, literary, and visual arts. Examples of course level and programmatic integration of the arts are discussed from both an applied practice-based approach and a philosophical framework that posits student benefit from exploring, experiencing and envisioning creativity in their future professions. The authors believe that the development of professional skills in combination with the theoretical aspects of liberal arts curriculum, which traditionally includes music, theatre, art and literature, provides a high quality undergraduate educational experience that uniquely prepares students for adaptability in their careers and engaged citizenship grounded in the ability to think creatively, critically, and ethically.