Problem-based language learning and teaching : an innovative approach to learn a new language

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018.
Sorozat:SpringerBriefs in education, ISSN 2211-1921
Tárgyszavak:
Online elérés:https://doi.org/10.1007/978-981-13-0941-0
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000976024
005 20201022174354.0
007 cr nn 008mamaa
008 180721s2018 si a s |||| 0|eng d
020 |a 978-981-13-0941-0 
024 7 |a 10.1007/978-981-13-0941-0  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a LB5-3640 
082 0 4 |a 371.3  |2 23 
100 1 |a Ansarian, Loghman  |e szerző 
245 1 0 |a Problem-based language learning and teaching  |b an innovative approach to learn a new language  |c by Loghman Ansarian, Mei Lin Teoh 
250 |a 1st ed. 2018. 
260 |a Singapore  |b Springer Singapore  |b Imprint: Springer  |c 2018 
300 |a XII, 67 p.  |b 5 ill. ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a SpringerBriefs in education  |x 2211-1921 
505 0 |a 1 Introduction -- 2 Problem-based Language Learning -- 3 Models in Problem-based Learning -- 4 Challenges of Implementing PBL in Language Classes -- 5 A Review of PBL in Language Classes. 
520 |a This book investigates how problem-based learning can be implemented in language classes and how it can bring about a change in language learners' understanding of the foreign language. Based on empirical evidence, it provides readers with the theoretical background of this interdisciplinary approach in education, discusses the challenges that language teachers might encounter while implementing this approach in language classes, and offers procedures for employing the method. It also clarifies the difference between collaborative learning and problem-based learning in which certain dynamics are at work. It is of interest to researchers and instructors in cognitive learning, task-based language teaching, and content-focused courses. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811309403 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811309427 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 4 |a idegennyelv  |x problémaalapú tanulás 
650 0 4 |a idegennyelv-oktatás  |x interdiszciplináris szempont 
650 0 |a Language and languages. 
650 0 |a Language and languages  |x Study and teaching 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Teoh, Mei Lin  |e szerző 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
830 0 |a SpringerBriefs in education 
856 4 0 |y Online változat  |u https://doi.org/10.1007/978-981-13-0941-0 
850 |a B2 
264 1 |a Singapore  |b Springer Singapore  |b Imprint: Springer  |c 2018