Problem-based language learning and teaching : an innovative approach to learn a new language

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018.
Sorozat:SpringerBriefs in education, ISSN 2211-1921
Tárgyszavak:
Online elérés:https://doi.org/10.1007/978-981-13-0941-0
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
Részletes adatok
Megjegyzés:This book investigates how problem-based learning can be implemented in language classes and how it can bring about a change in language learners' understanding of the foreign language. Based on empirical evidence, it provides readers with the theoretical background of this interdisciplinary approach in education, discusses the challenges that language teachers might encounter while implementing this approach in language classes, and offers procedures for employing the method. It also clarifies the difference between collaborative learning and problem-based learning in which certain dynamics are at work. It is of interest to researchers and instructors in cognitive learning, task-based language teaching, and content-focused courses.
Fizikai leírás:XII, 67 p. : 5 ill. ; online forrás
ISBN:978-981-13-0941-0
ISSN:2211-1921