Pszichológia, pedagógia, technológia
Mentés helye:
Közreműködő(k): | |
---|---|
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Budapest : Oriold,
2018
|
Sorozat: | A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207 |
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Megjegyzés: | "E könyv tanulmányai annak a gondolatnak a jegyében születtek, hogy az oktatás égetőkérdéseire a választ három tudományág, a pszichológia, a pedagógia és a technológia adhatja meg" - olvashatjuk az előszóban, kiemelve e mellé azt is, hogy az írások elsődleges célja a hídépítés az elmélet és a praxis, a kapcsolódó teóriák és az alkalmazott pedagógia között. A kiadvány első - túlnyomó - részében kilenc tanulmány olvasható. Ezek keretei között olyan témákról esik szó, mint a pedagógiában alkalmazott pozitív pszichológia, a nyelvtanulás által akkumulált agyi folyamatok, a konstruktivizmus a nyelvpedagógiában, az ún. kis nyelvek tanulásának előnyei, a digitális tanulás alternatívái alsó tagozaton, az idegen nyelvi készségek fejlesztése, az idegennyelv-tanulás tablet felhasználásával, valamint bemutatásra kerül a HANNA angol digitális nyelvoktató tananyag, és az a kutatás, amely a tanulók nyelvoktatással kapcsolatos benyomásait firtatja, elemzi. A kötet fennmaradó részében két fordítás olvasható: az egyik a "digitális bennszülöttek" mítoszát vizsgálja, a másik a gamifikáció (játékosítás) alkalmazásával foglalkozik. Az összeállítást egy recenzió zárja: Kiss Tamás a Digitális tanulás és tanítás című kötetet ismerteti. |
---|---|
Fizikai leírás: | 185 p. : ill., színes ; 24 cm |
Bibliográfia: | Bibliogr. a tanulmányok végén |
ISBN: | 978-615-5443-94-7 (fűzött) |
ISSN: | 2630-8207 |