Sprachspiele in der Anzeigenwerbung
Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | német |
Megjelenés: |
1989
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Stilistisch-rhetorische Mittel in den Werbeanzeigen : Stilisztikai-retorikai elemek a reklámhirdetésekben
Szerző: Kopácsi Zsuzsanna
Megjelenés: (2005) -
Sprachverwendung in den Werbungen aus diachroner Sicht = Nyelvhasználat a reklámokban diakrón szempontból
Szerző: Vekerdi Veronika
Megjelenés: (2013) -
Sprachliche Kreativität in Deutschen Werbeslogans = Nyelvi kreativitás német reklámszlogenekben
Szerző: Marschal Viktória
Megjelenés: (2013) -
Beschreibungsebenen der Slogans = A szlogenek leírási szintjei
Szerző: Erdélyi Zsófia
Megjelenés: (2012) -
Neologismen in der deutschen Kosmetikwerbung : Neologizmusok a német kozmetikai reklámokban
Szerző: Klotz Katalin
Megjelenés: (2006)