Anglizismen in der Werbesprache : Warum benutzen die Werbefachleute mit Vorliebe Anglizismen? : Eine empirische Untersuchung = Anglicizmusok a reklámnyelvben : Miért alkalmaznak a reklámszakemberek előszeretettel anglicizmusokat? : Egy empirikus vizsgálat

Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: szakdolgozat
Nyelv:német
Megjelenés: 2009
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!

BTK Germanisztikai Int. Kvt.

Holdings details from BTK Germanisztikai Int. Kvt.
Jelzet: Leltári szám: Gyűjtemény: Státusz:
DA 3911/09 DA 3911/09 (GER) Raktár, Német Gyűjtemény Nem kölcsönözhető  Előjegyzés, kikérés