Die pädagogische Bedeutung des Raumes
Mentés helye:
Közreműködő(k): | |
---|---|
Formátum: | könyv |
Nyelv: | meghatározatlan |
Megjelenés: |
Münster : Comenius Institut,
2004
|
Sorozat: | Step-Kitapraxis ; 2. |
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | nam 22 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000695673 | ||
008 | 110607s2004 xx a r und d | ||
020 | |a 978-3-924804-66-4 | ||
035 | |a K107462 | ||
040 | |a ELTE |b hun | ||
041 | 0 | |a und | |
084 | |a 371 | ||
245 | 0 | 4 | |a Die pädagogische Bedeutung des Raumes |
260 | |a Münster |b Comenius Institut |c 2004 | ||
300 | |a 47 p. |b ill. |c 23 cm | ||
490 | 0 | |a Step-Kitapraxis |v 2. | |
500 | |a Dokumentum | ||
598 | |a könyv | ||
650 | 0 | 4 | |x PPK |a Nevelés |
650 | 0 | 4 | |x PPK |a Iskolai nevelés |
650 | 0 | 4 | |x PPK |a Iskolaépítészet |
650 | 0 | 4 | |x PPK |a Tanulási környezet |
650 | 0 | 4 | |x PPK |a Iskolaépület |
700 | 1 | |e Hg. |a Krieg, Elsbeth | |
830 | 0 | |a Step-Kitapraxis | |
850 | |a B2 | ||
930 | |a P 11 |