Die pädagogische Bedeutung des Raumes
Saved in:
Other Authors: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Undetermined |
Published: |
Münster : Comenius Institut,
2004
|
Series: | Step-Kitapraxis ; 2. |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
opac-EUL01-000695673 |
---|---|
institution |
L_135 EUL01 |
spelling |
Die pädagogische Bedeutung des Raumes Münster Comenius Institut 2004 47 p. ill. 23 cm Step-Kitapraxis 2. Dokumentum könyv PPK Nevelés PPK Iskolai nevelés PPK Iskolaépítészet PPK Tanulási környezet PPK Iskolaépület Hg. Krieg, Elsbeth Step-Kitapraxis EUL01 |
language |
Undetermined |
format |
Book |
author2 |
Hg.Krieg, Elsbeth |
author_facet |
Hg.Krieg, Elsbeth |
author_sort |
Krieg, Elsbeth |
title |
Die pädagogische Bedeutung des Raumes |
spellingShingle |
Die pädagogische Bedeutung des Raumes Step-Kitapraxis ; 2. PPK -- Nevelés PPK -- Iskolai nevelés PPK -- Iskolaépítészet PPK -- Tanulási környezet PPK -- Iskolaépület |
title_short |
Die pädagogische Bedeutung des Raumes |
title_full |
Die pädagogische Bedeutung des Raumes |
title_fullStr |
Die pädagogische Bedeutung des Raumes |
title_full_unstemmed |
Die pädagogische Bedeutung des Raumes |
title_auth |
Die pädagogische Bedeutung des Raumes |
title_sort |
padagogische bedeutung des raumes |
series |
Step-Kitapraxis ; 2. |
series2 |
Step-Kitapraxis |
publishDate |
2004 |
publishDateSort |
2004 |
physical |
47 p. : ill. ; 23 cm |
isbn |
978-3-924804-66-4 |
callnumber-raw |
R68226 |
callnumber-search |
R68226 |
topic |
PPK -- Nevelés PPK -- Iskolai nevelés PPK -- Iskolaépítészet PPK -- Tanulási környezet PPK -- Iskolaépület |
topic_facet |
PPK -- Nevelés PPK -- Iskolai nevelés PPK -- Iskolaépítészet PPK -- Tanulási környezet PPK -- Iskolaépület Nevelés Iskolai nevelés Iskolaépítészet Tanulási környezet Iskolaépület PPK |
illustrated |
Illustrated |
first_indexed |
2020-10-18T03:56:56Z |
last_indexed |
2022-03-11T05:17:45Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Münster : Comenius Institut |
_version_ |
1726975591484227584 |
score |
13,367305 |
generalnotes |
Dokumentum |