How can text analysis help us teach reading?
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Formátum: | audiovizuális anyag |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Whitstable : IATEFL,
1997
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | ngm a2200277 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000287298 | ||
005 | 20100604102500.0 | ||
007 | vf|cuahuu | ||
008 | 020704s1997 xxk? 0mueng d | ||
035 | |a 114095 | ||
040 | |a ELTE |d ELTE |b hun | ||
041 | |a eng | ||
090 | |a VC/313 | ||
100 | 1 | |a Hoey, Michael | |
245 | 1 | 0 | |a How can text analysis help us teach reading? |h videorec. |c Michael Hoey |
260 | 0 | |a Whitstable |b IATEFL |c 1997 | |
300 | |a 1 videotape | ||
505 | |a Conference material | ||
538 | |a VHS | ||
598 | |a audiovizuális anyag | ||
650 | 0 | |a English language |x Study and teaching |x Foreign speakers | |
650 | 0 | |a Discourse analysis | |
710 | |a IATEFL (Whitstable). |b Brighton Conference |d (1997) | ||
850 | |a B2 | ||
949 | |b mq114095 |k AV |l B2_48 |s f |t ANC |x VC/313 |