Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalk...
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Formátum: | folyóiratcikk |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/64244 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
edit-10831-64244 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-642442022-02-23T00:13:41Z Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei Kimmel, Magdolna teacher education teacher shortage alternative routes into teaching residency programs third spaces hybrid spaces reflective teacher education Pedagóguskékpzés pedagógushiány alternatív utak rezidens programok harmadik vagy hibrid terek/utak reflektív pedagógusképzés A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalkozik, majd az eddigi kutatások alapján összegzi, mennyire sikerült a programok célkitűzéseit megvalósítani. A cikk végén a rezidens programok mint a pedagógusképzés ’hibrid’ vagy ’harmadik’ útjának lehetséges megvalósulási formái kerülnek bemutatásra. 2019 info:eu-repo/semantics/article http://hdl.handle.net/10831/64244 elte:10.37205/TEL-hun.2019.1-2.02 elte:1-2 elte:PK elte:Pedagógusképzés elte:61 elte:43 elte:18 hun info:eu-repo/semantics/openAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/64244/1/PK_2019_Evf18_Sz1-2_02.pdf.pdf |
institution |
L_EDIT |
language |
Hungarian |
topic |
teacher education teacher shortage alternative routes into teaching residency programs third spaces hybrid spaces reflective teacher education Pedagóguskékpzés pedagógushiány alternatív utak rezidens programok harmadik vagy hibrid terek/utak reflektív pedagógusképzés |
spellingShingle |
teacher education teacher shortage alternative routes into teaching residency programs third spaces hybrid spaces reflective teacher education Pedagóguskékpzés pedagógushiány alternatív utak rezidens programok harmadik vagy hibrid terek/utak reflektív pedagógusképzés Kimmel, Magdolna Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei |
topic_facet |
teacher education teacher shortage alternative routes into teaching residency programs third spaces hybrid spaces reflective teacher education Pedagóguskékpzés pedagógushiány alternatív utak rezidens programok harmadik vagy hibrid terek/utak reflektív pedagógusképzés |
description |
A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalkozik, majd az eddigi kutatások alapján összegzi, mennyire sikerült a programok célkitűzéseit megvalósítani. A cikk végén a rezidens programok mint a pedagógusképzés ’hibrid’ vagy ’harmadik’ útjának lehetséges megvalósulási formái kerülnek bemutatásra. |
format |
Journal Article |
physical |
application/pdf |
author |
Kimmel, Magdolna |
author_facet |
Kimmel, Magdolna |
title |
Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei |
title_short |
Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei |
title_full |
Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei |
title_fullStr |
Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei |
title_full_unstemmed |
Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei |
title_sort |
rezidens programok az usa-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei |
publishDate |
2019 |
publishDateSort |
2019 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/64244 |
first_indexed |
2022-02-23T00:13:41Z |
last_indexed |
2023-09-01T11:59:08Z |
_version_ |
1775828832731791360 |
score |
13,365248 |