Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei

A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalk...

Teljes leírás

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Formátum: folyóiratcikk
Nyelv:magyar
Megjelenés: 2019
Tárgyszavak:
Online elérés:http://hdl.handle.net/10831/64244
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id edit-10831-64244
recordtype dspace
spelling edit-10831-642442022-02-23T00:13:41Z Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei Kimmel, Magdolna teacher education teacher shortage alternative routes into teaching residency programs third spaces hybrid spaces reflective teacher education Pedagóguskékpzés pedagógushiány alternatív utak rezidens programok harmadik vagy hibrid terek/utak reflektív pedagógusképzés A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalkozik, majd az eddigi kutatások alapján összegzi, mennyire sikerült a programok célkitűzéseit megvalósítani. A cikk végén a rezidens programok mint a pedagógusképzés ’hibrid’ vagy ’harmadik’ útjának lehetséges megvalósulási formái kerülnek bemutatásra. 2019 info:eu-repo/semantics/article http://hdl.handle.net/10831/64244 elte:10.37205/TEL-hun.2019.1-2.02 elte:1-2 elte:PK elte:Pedagógusképzés elte:61 elte:43 elte:18 hun info:eu-repo/semantics/openAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/64244/1/PK_2019_Evf18_Sz1-2_02.pdf.pdf
institution L_EDIT
language Hungarian
topic teacher education
teacher shortage
alternative routes into teaching
residency programs
third spaces
hybrid spaces
reflective teacher education
Pedagóguskékpzés
pedagógushiány
alternatív utak
rezidens programok
harmadik vagy hibrid terek/utak
reflektív pedagógusképzés
spellingShingle teacher education
teacher shortage
alternative routes into teaching
residency programs
third spaces
hybrid spaces
reflective teacher education
Pedagóguskékpzés
pedagógushiány
alternatív utak
rezidens programok
harmadik vagy hibrid terek/utak
reflektív pedagógusképzés
Kimmel, Magdolna
Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
topic_facet teacher education
teacher shortage
alternative routes into teaching
residency programs
third spaces
hybrid spaces
reflective teacher education
Pedagóguskékpzés
pedagógushiány
alternatív utak
rezidens programok
harmadik vagy hibrid terek/utak
reflektív pedagógusképzés
description A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalkozik, majd az eddigi kutatások alapján összegzi, mennyire sikerült a programok célkitűzéseit megvalósítani. A cikk végén a rezidens programok mint a pedagógusképzés ’hibrid’ vagy ’harmadik’ útjának lehetséges megvalósulási formái kerülnek bemutatásra.
format Journal Article
physical application/pdf
author Kimmel, Magdolna
author_facet Kimmel, Magdolna
title Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
title_short Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
title_full Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
title_fullStr Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
title_full_unstemmed Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
title_sort rezidens programok az usa-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
publishDate 2019
publishDateSort 2019
url http://hdl.handle.net/10831/64244
first_indexed 2022-02-23T00:13:41Z
last_indexed 2023-09-01T11:59:08Z
_version_ 1775828832731791360
score 13,365248