Rezidens programok az USA-ban: a pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei

A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalk...

Teljes leírás

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Formátum: folyóiratcikk
Nyelv:magyar
Megjelenés: 2019
Tárgyszavak:
Online elérés:http://hdl.handle.net/10831/64244
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
Részletes adatok
Összegzés:A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalkozik, majd az eddigi kutatások alapján összegzi, mennyire sikerült a programok célkitűzéseit megvalósítani. A cikk végén a rezidens programok mint a pedagógusképzés ’hibrid’ vagy ’harmadik’ útjának lehetséges megvalósulási formái kerülnek bemutatásra.
Fizikai leírás:application/pdf