Service-Oriented Computing : 17th International Conference, ICSOC 2019, Toulouse, France, October 28–31, 2019, Proceedings

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző(k):
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing, 2019
Sorozat:Programming and Software Engineering ; 11895
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-030-33702-5
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 001013253
005 20220325111453.0
007 cr nn 008mamaa
008 191025s2019 gw af fsb 101 0 eng d
020 |a 978-3-030-33702-5 
024 7 |a 10.1007/978-3-030-33702-5  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a QA76.758 
082 0 4 |a 005.1  |2 23 
245 0 0 |a Service-Oriented Computing  |b 17th International Conference, ICSOC 2019, Toulouse, France, October 28–31, 2019, Proceedings  |c edited by Sami Yangui [et al.] 
260 |a Cham  |b Springer International Publishing  |c 2019 
300 |a XIX, 583 p.  |b online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a Programming and Software Engineering  |v 11895 
505 0 |a Microservices -- Services and Processes -- Service Trust and Security -- Business Services and Processes -- Edge + IoT Services -- Social and Interactive Services -- Recommendation -- Service Analytics -- Quality of Service -- Service Engineering -- Service Applications -- Service Management. . 
520 |a This book constitutes the proceedings of the 17th International Conference on Service-Oriented Computing, ICSOC 2019, held in Toulouse, France, in October 2019. The 28 full and 12 short papers presented together with 7 poster and 2 invited papers in this volume were carefully reviewed and selected from 181 submissions. The papers have been organized in the following topical sections: Service Engineering; Run-time Service Operations and Management; Services and Data; Services in the Cloud; Services on the Internet of Things; Services in Organizations, Business and Society; and Services at the Edge. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783030337018 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783030337032 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
595 |a e-book 
598 |a könyv 
650 0 4 |a szoftverfejlesztés 
650 0 4 |a kódelmélet (matematika) 
650 0 4 |a Információelmélet 
650 0 4 |a webszolgáltatások 
650 0 4 |a üzleti folyamatmenedzsment 
650 0 |a adatvédelem  |x informatika 
650 0 |a Application software. 
650 0 |a Computer communication systems. 
650 0 |a Computer system failures. 
650 0 |a Coding theory. 
650 0 |a Information theory 
650 0 |a Artificial intelligence. 
653 |a elektronikus könyv 
653 |a konferenciakötet 
653 |a tanulmányok 
700 1 |a Yangui, Sami  |e szerk. 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
711 2 |a International Conference on Service-Oriented Computing  |n 17.  |d 2019  |c Toulouse, France 
830 0 |a Programming and Software Engineering 
856 4 0 |y Online változat  |u http://doi.org/10.1007/978-3-030-33702-5 
850 |a B2 
264 1 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Springer  |c 2019