Converting STEM into STEAM Programs : Methods and Examples from and for Education
Mentés helye:
Testületi szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Különgyűjtemény: | e-book |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer,
2019
|
Kiadás: | 1st ed. 2019 |
Sorozat: | Environmental Discourses in Science Education, ISSN 2352-7307 ; 5 |
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | https://doi.org/10.1007/978-3-030-25101-7 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Art, Excess, and Education : Historical and Discursive Contexts
Megjelenés: (2019) -
Mobile Media In and Outside of the Art Classroom : Attending to Identity, Spatiality, and Materiality
Megjelenés: (2019) -
Transforming teacher education through the epistemic core of chemistry : empirical evidence and practical strategies
Szerző: Erduran, Sibel, szerző
Megjelenés: (2019) -
Science Education in Canada : Consistencies, Commonalities, and Distinctions
Megjelenés: (2019) -
Asia-Pacific STEM Teaching Practices : From Theoretical Frameworks to Practices
Megjelenés: (2019)