Educational researchers and the regional university : agents of regional-global transformations

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer, 2019
Kiadás:1st ed. 2019.
Tárgyszavak:
Online elérés:https://doi.org/10.1007/978-981-13-6378-8
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000998561
005 20201111152503.0
007 cr nn 008mamaa
008 190307s2019 si a s |000 0|eng d
020 |a 978-981-13-6378-8 
024 7 |a 10.1007/978-981-13-6378-8  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a LB2300-2799.3 
082 0 4 |a 378  |2 23 
245 0 0 |a Educational researchers and the regional university  |b agents of regional-global transformations  |c edited by Monica Green, Susan Plowright, Nicola F. Johnson 
250 |a 1st ed. 2019. 
260 |a Singapore  |b Springer Singapore  |b Imprint: Springer  |c 2019 
300 |a XIV, 216 p.  |b 17 ill., 12 ill. színes ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
505 0 |a 1 Agents of regional-global transformation: Federation University Gippsland Education (FUGuE) researchers -- Part I: Regional university educational researchers and transformative partnerships -- 2 Reflecting on a nascent South Gippsland birth-year 6 oral language partnership -- 3 ‘Little school, big heart’: Embracing a new partnership for learning generous and ethical judgements -- 4 Transforming hopes and visions for ‘at-risk’ primary students in East Gippsland: A community-school partnership -- 5 An invited outsider or an enriched insider? Challenging contextual knowledge as a critical friend researcher -- 6 ‘Broadening Horizons’: Raising youth aspirations through a Gippsland school/industry/university partnership -- Part II: Regional university educational researchers and self-reflexive transformations -- 7 Transforming futures for Koorie pre-schoolers in Gippsland through community-educative partnerships -- 8 ‘Making learning valuable’: Transforming my practice through a service-learning partnership in central Gippsland -- 9 Frog bogs, turbines and biodiversity: Bringing children’s sustainability knowledge to life through hand-made artefacts -- 10 From northern China to Hazelwood wetlands: Navigating place and identity through science education -- 11 The lived experiences of graduate students: Transforming university education in an online space. 
520 |a This book showcases a compilation of research partnerships produced by the Federation University Gippsland School of Education. Through this book, readers will gain valuable insights into how education research initiatives can help adapt to an age characterized by massive regional/global economic, environmental, identity, cultural and social shifts. The respective chapters address the universal human and researcher condition in a regional setting, highlighting how individuals and groups are seeking to achieve transformation with their regional, educational research. On the whole, the compilation showcases a specific university in a regional context that is now responding to change by rejuvenating, reinventing, re-envisioning and rethinking its research, its identity and its relationality. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811363771 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811363795 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9789811363801 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 4 |a felsőoktatás 
650 0 4 |a oktatás  |x szociológiai szempontok 
650 0 4 |a oktatás  |x kutatás  |x nemzetközi áttekintés 
650 0 4 |a oktatási rendszer  |z Ausztrália 
650 0 |a Education, Higher 
650 0 |a Educational sociology 
650 0 |a Education and sociology 
650 0 |a Educational sociology 
650 0 |a Education  |x Research 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Green, Monica  |e szerkesztő 
700 1 |a Plowright, Susan  |e szerkesztő 
700 1 |a Johnson, Nicola F.  |e szerkesztő 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
856 4 0 |y Online változat  |u https://doi.org/10.1007/978-981-13-6378-8 
850 |a B2 
264 1 |a Singapore  |b Springer Singapore  |b Imprint: Springer  |c 2019