Educational technology to improve quality and access on a global scale : papers from the Educational Technology World Conference (ETWC 2016)

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző(k):
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2018
Kiadás:1st ed. 2018
Sorozat:Educational communications and technology: issues and innovations, ISSN 2625-0004
Tárgyszavak:
Online elérés:http://doi.org/10.1007/978-3-319-66227-5
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000976632
005 20200520161111.0
007 cr nn 008mamaa
008 171116s2018 gw a s 101 0 eng d
020 |a 978-3-319-66227-5 
024 7 |a 10.1007/978-3-319-66227-5  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a LC8-6691 
082 0 4 |a 371.33  |2 23 
245 0 0 |a Educational technology to improve quality and access on a global scale  |b papers from the Educational Technology World Conference (ETWC 2016)  |c edited by Kay A. Persichitte, Atwi Suparman, Michael Spector 
250 |a 1st ed. 2018 
260 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Springer  |c 2018 
300 |a XIII, 339 p.  |b ill., részben színes ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a Educational communications and technology: issues and innovations  |x 2625-0004 
505 0 |a Part I: Effective Technology Integration in Teaching and Learning -- Smart Learning Environments -- Using Technologies Effectively -- Problem Solving Strategies of Malaysian teachers -- Elementary School Teachers' Perception of Implementations -- Satisfaction Analysis of Tutorials at Universitas Terbuka -- Effects of Listening Skills on Comprehension -- Implementation of Educational Technology in Schools -- Augmented Reality Applications -- Part II: Quality Design, Development and Implementation -- Instructional Design for Training -- Responsible Uses of Technologies in Teacher Training -- Improving the Quality of Online Discussions -- Evaluation of Academic Services -- Students' Reflective Inquiry Thinking Competencies -- Improving the Quality of Educational Videos -- Differences in Social Presence with Design Implications -- Self-Study and Improved Learning: Case Study in Music -- Examination of Online Discussion Engagement and Collaboration -- Part III: Innovation and Creativity in Distance Education -- Evaluating Creative Uses of ICT -- Preparing Educators for Online -- Improving Learning Engagement in Blended Learning -- E-Learning for Teachers -- Evaluating Prservice Teachers’ TPCK -- Designing for Creativity and Cross Cultural Learning -- Investigating Satisfaction with Blended Learning -- Improving Students Interpersonal Skills Using Social Media -- Part IV: Motivation and Open Access, Courses and Resources -- Open, Online Learning and Instruction -- MOOCs for the Indonesian Open University? --  Challenges and Solutions of Web-based Learning Apps -- Program Application Development --  Teaching & Learning Materials for Writing English Essays --  Academic Achievement, Motivation and Professional Competence --  Tools and Teaching Materials to Acceleration Learning -- Modeling Quality Education Based on Public Records. 
520 |a This is an edited volume based on expanded versions of the best 30 papers presented at ETWC 2016 in Bali. Included are contributions from the keynote speakers of ETWC 2016: Robert Branch, Tian Belawati, Steve Harmon, Johannes Cronjé, Marc Childress, Mike Spector, Chairul Tanjung, and Rudiantara. The work is organized into the following sections: (a) Effective Technology Integration in Teaching and Learning, (b) Quality Design, Development and Implementation, (c) Innovation and Creativity in Distance Education, and (d) Open Access, Courses and Resources. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319662268 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319662282 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319881997 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 |a Education 
650 0 4 |a digitális társadalom  |x neveléstudomány  |2 ELTE 
650 0 4 |a virtuális környezet  |x oktatás 
650 0 4 |a internet  |x oktatás 
650 0 4 |a weboldal  |x oktatási segédeszközök 
650 0 4 |a digitális taneszközök  |x oktatástechnika 
650 0 4 |a infokommunikációs technológia  |x oktatás 
650 0 4 |a IKT eszközök  |x oktatás 
650 0 4 |a oktatástervezés  |x módszer 
650 0 4 |a online oktatási módszerek  |x vizsgálat 
650 0 4 |a tanítás és tanulás  |x információs társadalom 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Persichitte, Kay A.  |d 1954-  |e szerkesztő 
700 1 |a Suparman, Atwi  |e szerkesztő 
700 1 |a Spector, J. Michael  |e szerkesztő 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
711 2 |a Educational Technology World Conference  |d 2016  |c Bali 
830 0 |a Educational communications and technology: issues and innovations 
856 4 0 |y Online változat  |u http://doi.org/10.1007/978-3-319-66227-5 
850 |a B2 
264 1 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Springer  |c 2018