Performing arts as high-impact practice

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Különgyűjtemény:e-book
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan, 2018
Kiadás:1st ed. 2018.
Sorozat:The arts in higher education
Tárgyszavak:
Online elérés:https://doi.org/10.1007/978-3-319-72944-2
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam a22 c 4500
001 000976416
005 20201016140834.0
007 cr nn 008mamaa
008 180521s2018 sz a s |||| 0|eng d
020 |a 978-3-319-72944-2 
024 7 |a 10.1007/978-3-319-72944-2  |2 doi 
040 |a Springer  |b hun  |d ELTE 
041 0 |a eng 
050 4 |a NX280-410 
082 0 4 |a 700.71  |2 23 
245 0 0 |a Performing arts as high-impact practice  |c edited by Michelle Hayford, Susan Kattwinkel 
250 |a 1st ed. 2018. 
260 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Palgrave Macmillan  |c 2018 
300 |a XII, 312 p.  |b 15 ill. ; online forrás 
336 |a szöveg  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a számítógépes  |b c  |2 rdamedia 
338 |a távoli hozzáférés  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a szövegfájl  |b PDF  |2 rda 
490 1 |a The arts in higher education 
505 0 |a Chapter 1. Why Frame the Performing Arts as High-Impact Practice? -- Chapter 2. First-Year Seminars and Experiences -- Chapter 3. Common Intellectual Experiences -- Chapter 4. Learning Communities -- Chapter 5. Writing-Intensive Courses -- Chapter 6. Collaborative -- Chapter 7. Undergraduate Research -- Chapter 8. Diversity and Global Learning -- Chapter 9. Service Learning/Community-Based Learning -- Chapter 10. Internships -- Chapter 11. Capstones. 
520 |a This book investigates how the performing arts in higher education nationally contribute to the “high impact practices,” as identified by the Association of American Colleges and Universities (AACU). Using the well-known map of the HIPs for illustrating the centrality of performing arts practices in higher education, the editors and authors of this volume call for increased participation by performing arts programs in general education and campus initiatives, with specific case studies as a guide. Performing arts contribute to the efforts of their institution in delivering a strong liberal arts education that uniquely serves students to meet the careers of the future. This is the first book to explicitly link the performing arts to the HIPs, and will result in the implementation of best practices to better meet the educational needs of students. At stake is the viability of performing arts programs to continue to serve students in their pursuit of a liberal arts education. 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319729435 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783319729459 
580 |a Nyomtatott kiadás: ISBN 9783030102906 
506 |a Az e-könyvek a teljes ELTE IP-tartományon belül online elérhetők. 
598 |a könyv 
595 |a e-book 
650 0 4 |a előadóművészet  |x felsőoktatás 
650 0 |a Education, Higher 
650 0 |a Performing arts 
653 |a elektronikus könyv 
700 1 |a Hayford, Michelle  |e szerkesztő 
700 1 |a Kattwinkel, Susan  |e szerkesztő 
710 2 |a SpringerLink (Online service)  |e közreadó testület 
830 4 |a The arts in higher education 
856 4 0 |y Online változat  |u https://doi.org/10.1007/978-3-319-72944-2 
850 |a B2 
264 1 |a Cham  |b Springer International Publishing  |b Imprint: Palgrave Macmillan  |c 2018