Research-based strategies to ignite student learning : insights from a neurologist and classroom teacher

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Formátum: könyv
Nyelv:angol
Megjelenés: Alexandria : Association for Supervision and Curriculum Development, 2006
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam 22 c 4500
001 000923344
005 20170906105942.0
008 170906s2006 xxu rb 001 0 eng d
020 |a 978-1-4166-0370-2 
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a eng 
100 1 |a Willis, Judy 
245 1 0 |a Research-based strategies to ignite student learning  |b insights from a neurologist and classroom teacher  |c Judy Willi 
260 |a Alexandria  |b Association for Supervision and Curriculum Development  |c cop. 2006 
300 |a X, 125 p.  |c 23 cm 
504 |a Bibliogr.: p. [115]-122. 
505 0 |a Memory, learning, and test-taking success -- Strategies to captivate students' attention -- How stress and emotion affect learning -- Assessment that builds dendrites -- Afterword : the future is now. 
598 |a könyv 
650 0 |a Learning, Psychology of 
650 0 |a Learning  |x Physiological aspects 
650 0 4 |a tanulás  |x pszichológia 
650 0 4 |a tanulás  |x élettan 
850 |a B2