Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties
Jogi megjegyzés: A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók, másolat kizárólag a szerző vagy jogutódja írásos engedélyével készíttethető.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | disszertáció |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
2015
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/32859 http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2015.098 http://www.doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=16271 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000902925 |
---|---|
institution |
B2 EUL01 L_EDIT |
spelling |
Feyér Bálint 1985- Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties szerző Feyér Bálint ; témavezetők Illés Éva, Csizér Kata 2015 220 p. ill. 30 cm PhD értekezés, Eötvös Loránd Tudományegyetem (Budapest), 2015 Bibliogr.: p. 196-205. A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók, másolat kizárólag a szerző vagy jogutódja írásos engedélyével készíttethető. doktori disszertáció Olvasási képességet érintő fogyatékossággal élő személy számára (is) használható dokumentum. nyelvtanulás angol középiskola Illés Éva 1954- témavezető Csizér Kata 1971- témavezető Online változat http://hdl.handle.net/10831/32859 http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2015.098 http://www.doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=16271 EUL01 L_EDIT |
language |
English |
format |
Dissertation |
author |
Feyér Bálint (1985-) |
spellingShingle |
Feyér Bálint (1985-) Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties nyelvtanulás -- angol -- középiskola doktori disszertáció |
author_facet |
Feyér Bálint (1985-) Illés Éva (1954-), témavezető Csizér Kata (1971-), témavezető |
author2 |
Illés Éva (1954-), témavezető Csizér Kata (1971-), témavezető |
author_sort |
Feyér Bálint 1985- |
title |
Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties |
title_short |
Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties |
title_full |
Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties szerző Feyér Bálint ; témavezetők Illés Éva, Csizér Kata |
title_fullStr |
Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties szerző Feyér Bálint ; témavezetők Illés Éva, Csizér Kata |
title_full_unstemmed |
Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties szerző Feyér Bálint ; témavezetők Illés Éva, Csizér Kata |
title_auth |
Investigating Hungarian EFL learners’ comprehension and attitudes pertaining to English speech varieties |
title_sort |
investigating hungarian efl learners comprehension and attitudes pertaining to english speech varieties |
publishDate |
2015 |
publishDateSort |
2015 |
physical |
220 p. : ill. ; 30 cm |
callnumber-raw |
Kd13484 |
callnumber-search |
Kd13484 |
topic |
nyelvtanulás -- angol -- középiskola doktori disszertáció |
topic_facet |
nyelvtanulás -- angol -- középiskola doktori disszertáció nyelvtanulás középiskola |
url |
http://hdl.handle.net/10831/32859 http://dx.doi.org/10.15476/ELTE.2015.098 http://www.doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=16271 |
illustrated |
Illustrated |
first_indexed |
2023-12-27T17:53:32Z |
last_indexed |
2023-12-30T20:34:46Z |
recordtype |
opac |
description |
Legal_Note:A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók, másolat kizárólag a szerző vagy jogutódja írásos engedélyével készíttethető. |
_version_ |
1786736685182091265 |
score |
13,36506 |
generalnotes |
PhD értekezés, Eötvös Loránd Tudományegyetem (Budapest), 2015 General_Note:Olvasási képességet érintő fogyatékossággal élő személy számára (is) használható dokumentum. |
bibliography |
Bibliogr.: p. 196-205. |