Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából : [szakdolgozat]

Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Testületi szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: szakdolgozat
Nyelv:magyar
Megjelenés: 2015
Tárgyszavak:
Online elérés:http://hdl.handle.net/10831/50145?sublib=L_408
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000892367
institution L_408
EUL01
L_EDIT
spelling Fodorné Tóth Krisztina
Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából elektronikus dok. [szakdolgozat] készítette: Fodorné Tóth Krisztina ; témavezető: Szekeres Ágota
szöveg
2015
1 CD-ROM (47 fol.) ill. 12,5 cm
Tokban : b. 2000,- Ft.
Szakdolgozat ; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (Budapest) 2015
Bibliogr.: fol. 36-38.
A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
szakdolgozat
sajátos nevelési igényű gyermekek beilleszkedés
társas kapcsolatok sajátos nevelési igényű gyermekek általános iskola
integrált nevelés sajátos nevelési igényű gyermekek
Szekeres Ágota 1977- témavezető
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (Budapest) Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet
Digitális változat http://hdl.handle.net/10831/50145
EUL01
L_EDIT
language Hungarian
format Thesis
author Fodorné Tóth Krisztina
spellingShingle Fodorné Tóth Krisztina
Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából : [szakdolgozat]
sajátos nevelési igényű gyermekek -- beilleszkedés
társas kapcsolatok -- sajátos nevelési igényű gyermekek -- általános iskola
integrált nevelés -- sajátos nevelési igényű gyermekek
szakdolgozat
author_facet Fodorné Tóth Krisztina
Szekeres Ágota (1977-), témavezető
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (Budapest)Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet
author2 Szekeres Ágota (1977-), témavezető
author_corporate ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (Budapest)Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet
author_sort Fodorné Tóth Krisztina
title Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából : [szakdolgozat]
title_sub [szakdolgozat]
title_short Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából
title_full Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából elektronikus dok. [szakdolgozat] készítette: Fodorné Tóth Krisztina ; témavezető: Szekeres Ágota
title_fullStr Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából elektronikus dok. [szakdolgozat] készítette: Fodorné Tóth Krisztina ; témavezető: Szekeres Ágota
title_full_unstemmed Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából elektronikus dok. [szakdolgozat] készítette: Fodorné Tóth Krisztina ; témavezető: Szekeres Ágota
title_auth Integrált osztály vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából [szakdolgozat]
title_sort integralt osztaly vizsgalata a tarsas beilleszkedes szempontjabol szakdolgozat
publishDate 2015
publishDateSort 2015
physical 1 CD-ROM (47 fol.) : ill. ; 12,5 cm
callnumber-raw D-16074
callnumber-search D-16074
topic sajátos nevelési igényű gyermekek -- beilleszkedés
társas kapcsolatok -- sajátos nevelési igényű gyermekek -- általános iskola
integrált nevelés -- sajátos nevelési igényű gyermekek
szakdolgozat
topic_facet sajátos nevelési igényű gyermekek -- beilleszkedés
társas kapcsolatok -- sajátos nevelési igényű gyermekek -- általános iskola
integrált nevelés -- sajátos nevelési igényű gyermekek
szakdolgozat
sajátos nevelési igényű gyermekek
társas kapcsolatok
integrált nevelés
beilleszkedés
általános iskola
url http://hdl.handle.net/10831/50145
illustrated Illustrated
first_indexed 2023-12-27T18:16:46Z
last_indexed 2023-12-30T20:39:34Z
recordtype opac
description Legal_Note:A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
_version_ 1786736987723530240
score 13,368436
generalnotes General_Note:Tokban : b. 2000,- Ft.
Szakdolgozat ; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (Budapest) 2015
bibliography Bibliogr.: fol. 36-38.