Pedagógusok véleménye a differenciálást lehetővé tevő szervezési módok alkalmazásáról tanulásban akadályozott és többségi általános iskolában tanuló gyermekeknél : [szakdolgozat]
Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2015
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/54719?sublib=L_408 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Hasonló tételek
-
Ételreceptek könnyű kereshetőségét lehetővé tévő webes applikáció
Szerző: Tóth Bálint
Megjelenés: (2020-05-14) -
A többségi pedagógusok ismeretei az integrációról : Szakdolgozat
Szerző: Tóth Eszter
Megjelenés: (2006) -
A differenciálás lehetőségei a tanulásban akadályozott tanulók történelem tanításában : [szakdolgozat]
Szerző: Schüttler Vera
Megjelenés: (2014) -
A tanulási folyamat differenciálásának elvei és gyakorlata : Feldolgozási program pedagógus továbbképzés számára
Szerző: Hortobágyi Katalin
Megjelenés: (1995) -
Többségi pedagógusok ismerete a látássérült tanulókról : [szakdolgozat]
Szerző: Kincses Petra
Megjelenés: (2019)