Funkcionális analfabétizmus

Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: szakdolgozat
Nyelv:magyar
Megjelenés: 2005
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000888298
institution L_135
EUL01
spelling Borbély Csilla
Funkcionális analfabétizmus [készítette:] Borbély Csilla ; konzulens Sz. Molnár Anna
2005
41 fol. 30 cm
Szakdolgozat, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Művelődésszervező Tanszék, Budapest, 2005
Bibliogr.: fol. 40-41.
A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
szakdolgozat
funkcionális analfabetizmus
Molnár Anna, Sz. 1950- konzulens
EUL01
language Hungarian
format Thesis
author Borbély Csilla
spellingShingle Borbély Csilla
Funkcionális analfabétizmus
funkcionális analfabetizmus
szakdolgozat
author_facet Borbély Csilla
Molnár Anna, Sz. (1950-), konzulens
author2 Molnár Anna, Sz. (1950-), konzulens
author_sort Borbély Csilla
title Funkcionális analfabétizmus
title_short Funkcionális analfabétizmus
title_full Funkcionális analfabétizmus [készítette:] Borbély Csilla ; konzulens Sz. Molnár Anna
title_fullStr Funkcionális analfabétizmus [készítette:] Borbély Csilla ; konzulens Sz. Molnár Anna
title_full_unstemmed Funkcionális analfabétizmus [készítette:] Borbély Csilla ; konzulens Sz. Molnár Anna
title_auth Funkcionális analfabétizmus
title_sort funkcionalis analfabetizmus
publishDate 2005
publishDateSort 2005
physical 41 fol. ; 30 cm
callnumber-raw Sz-10977
callnumber-search Sz-10977
topic funkcionális analfabetizmus
szakdolgozat
topic_facet funkcionális analfabetizmus
szakdolgozat
funkcionális analfabetizmus
illustrated Not Illustrated
first_indexed 2023-12-26T18:48:22Z
last_indexed 2023-12-29T18:55:35Z
recordtype opac
description Legal_Note:A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
_version_ 1786639848158789632
score 13,365248
generalnotes Szakdolgozat, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Művelődésszervező Tanszék, Budapest, 2005
bibliography Bibliogr.: fol. 40-41.