Tanulásban akadályozott gyermekek idióma-értelmezése : egy dunaújvárosi eltérő tantervű általános iskolában és EGYMI-ben végzett kutatás eredményeinek bemutatása : [szakdolgozat]
Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Közreműködő(k): | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
2013
|
Tárgyszavak: | |
Online elérés: | http://hdl.handle.net/10831/47544?sublib=L_408 |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
Online elérés
http://hdl.handle.net/10831/47544?sublib=L_408BGGYK Könyvtára
Jelzet: | Leltári szám: | Gyűjtemény: | Státusz: |
---|---|---|---|
D-15285 | D-15285 | szakdolgozat | Nem kölcsönözhető |