Research about teacher training approaches : supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre
Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre |
---|---|
Szerző: | |
Formátum: | szakdolgozat |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Budapest : ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet,
2013
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000811890 |
---|---|
institution |
L_048 EUL01 |
spelling |
Károly Kata Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Károly Kata Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Budapest ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet 2013 51 fol. ill. 30 cm Szakdolgozat (BA) ; Eötvös Loránd Tudományegyetem, Angol-Amerikai Intézet (Budapest), 2013. Thesis (BA) ; Eötvös Loránd Tudományegyetem, Angol-Amerikai Intézet (Budapest), 2013. Bibliogr.: fol. 38. A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. szakdolgozat Teachers Training of Language teachers Training of thesis paper EUL01 |
language |
English |
format |
Thesis |
author |
Károly Kata |
spellingShingle |
Károly Kata Research about teacher training approaches : supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Teachers -- Training of Language teachers -- Training of szakdolgozat thesis paper |
author_facet |
Károly Kata |
author_sort |
Károly Kata |
title |
Research about teacher training approaches : supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre |
title_sub |
supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre |
title_short |
Research about teacher training approaches |
title_full |
Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Károly Kata |
title_fullStr |
Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Károly Kata |
title_full_unstemmed |
Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Károly Kata |
title_auth |
Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre |
title_alt |
Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre |
title_sort |
research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees tanarkepzesi modellek kutatasa tamogatasi technikak es azok hatasa a tanarjeloltre |
publishDate |
2013 |
publishDateSort |
2013 |
physical |
51 fol. : ill. ; 30 cm |
callnumber-raw |
K-715-SZ |
callnumber-search |
K-715-SZ |
topic |
Teachers -- Training of Language teachers -- Training of szakdolgozat thesis paper |
topic_facet |
Teachers -- Training of Language teachers -- Training of szakdolgozat thesis paper Teachers Language teachers Training of |
illustrated |
Illustrated |
first_indexed |
2023-12-26T15:58:12Z |
last_indexed |
2023-12-29T18:42:08Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Budapest : ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet |
description |
Legal_Note:A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. |
_version_ |
1786639001718882304 |
score |
13,371208 |
generalnotes |
Szakdolgozat (BA) ; Eötvös Loránd Tudományegyetem, Angol-Amerikai Intézet (Budapest), 2013. Thesis (BA) ; Eötvös Loránd Tudományegyetem, Angol-Amerikai Intézet (Budapest), 2013. |
bibliography |
Bibliogr.: fol. 38. |