Research about teacher training approaches : supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre

Jogi megjegyzés: A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Alternatív cím(ek):Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre
Szerző:
Formátum: szakdolgozat
Nyelv:angol
Megjelenés: Budapest : ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet, 2013
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
id opac-EUL01-000811890
institution L_048
EUL01
spelling Károly Kata
Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Károly Kata
Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre
Budapest ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet 2013
51 fol. ill. 30 cm
Szakdolgozat (BA) ; Eötvös Loránd Tudományegyetem, Angol-Amerikai Intézet (Budapest), 2013.
Thesis (BA) ; Eötvös Loránd Tudományegyetem, Angol-Amerikai Intézet (Budapest), 2013.
Bibliogr.: fol. 38.
A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
szakdolgozat
Teachers Training of
Language teachers Training of
thesis paper
EUL01
language English
format Thesis
author Károly Kata
spellingShingle Károly Kata
Research about teacher training approaches : supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre
Teachers -- Training of
Language teachers -- Training of
szakdolgozat
thesis paper
author_facet Károly Kata
author_sort Károly Kata
title Research about teacher training approaches : supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre
title_sub supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre
title_short Research about teacher training approaches
title_full Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Károly Kata
title_fullStr Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Károly Kata
title_full_unstemmed Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre Károly Kata
title_auth Research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees = Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre
title_alt Tanárképzési modellek kutatása : támogatási technikák és azok hatása a tanárjelöltre
title_sort research about teacher training approaches supporting styles and their impact on trainees tanarkepzesi modellek kutatasa tamogatasi technikak es azok hatasa a tanarjeloltre
publishDate 2013
publishDateSort 2013
physical 51 fol. : ill. ; 30 cm
callnumber-raw K-715-SZ
callnumber-search K-715-SZ
topic Teachers -- Training of
Language teachers -- Training of
szakdolgozat
thesis paper
topic_facet Teachers -- Training of
Language teachers -- Training of
szakdolgozat
thesis paper
Teachers
Language teachers
Training of
illustrated Illustrated
first_indexed 2023-12-26T15:58:12Z
last_indexed 2023-12-29T18:42:08Z
recordtype opac
publisher Budapest : ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet
description Legal_Note:A kéziratos szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
_version_ 1786639001718882304
score 13,371208
generalnotes Szakdolgozat (BA) ; Eötvös Loránd Tudományegyetem, Angol-Amerikai Intézet (Budapest), 2013.
Thesis (BA) ; Eötvös Loránd Tudományegyetem, Angol-Amerikai Intézet (Budapest), 2013.
bibliography Bibliogr.: fol. 38.