Neveléslélektan II. : Szöveggyűjtemény

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Szerző:
Közreműködő(k):
Formátum: könyv
Nyelv:magyar
Megjelenés: Budapest : Tankvk., 1981
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER nam 22 c 4500
001 000684192
005 20140730164311.0
008 110607s1981 hu r 000 0 hun d
035 |a K95981 
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a hun 
084 |a 159.9 
100 1 |a Kósáné Ormai Vera  |d 1938- 
245 1 0 |a Neveléslélektan II.  |b Szöveggyűjtemény 
260 |a Budapest  |b Tankvk.  |c 1981 
300 |a pp. 493-846.  |c 24 cm 
500 |a Egyet. jegyzet 
598 |a könyv 
650 0 4 |x PPK  |a Neveléspszichológia 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A gondolkodásfejlesztés pszichológiai problémái  |w K96351 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A képzet és a művelet  |w K96352 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A gyermek értelmi fejlődésének tanulmányozása  |w K96353 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A figyelem problémájához  |w K96354 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A mennyiség fogalmának bevezetése az 1. osztályban  |w K96355 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A struktúra fontossága  |w K96356 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Az alkotó tanulás, az alkotó jellegű ismeretszerzés fejlesztése és a problémamegoldó oktatás  |w K96357 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Kognitív konfliktus és tanulási magatartás  |w K96358 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A mathemagén (tanulást eredményező) aktivitás fogalma  |w K96359 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A problémafelvető gondolkodás fejlesztésének egy módszere  |w K96360 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tanári kérdések gondolkodást fejlesztő hatása  |w K96362 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A komplex matematikatanítási kísérlet hatása 2. és 4. osztályos tanulók gyakorlati problémamegoldásának fejlődése  |w K96364 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A programozott oktatás pszichológiai alapjai  |w K96365 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A teljesítménymotiváció  |w K96366 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tanulási motiváció közvetlen formái  |w K96367 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A szorongás, a siker és a kudarc hatása a kreatív gondolkodás néhány faktorára  |w K96368 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A pedagógus értékelő megnyilatkozásai a tanítási óra keretében  |w K96369 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A személyiségtényező szerepe a kisiskolások tanulmányi elmaradásának felszámolásában  |w K96370 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A pedagógusközösség  |w K96371 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tanár-diák viszony  |w K96372 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A közvetlen emberi kommunikáció modern elmélete és ennek pedagógiai perspektívái  |w K96373 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Tanári magatartásformák és tulajdonságok vizsgálata  |w K96374 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tanári magatartás hatása a tanulók gondolkodási készségére  |w K96375 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t A tanítói személyiség vizsgálatának módszere és néhány eredménye  |w K96376 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Pedagógiai tréning és szabadtémás csoportfoglalkozás  |w K96377 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Emberközpontú nevelés az egész életre szóló tanulásért  |w K96378 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Gondolatok az iskolai személyiséglapokról. Egy kísérleti személyiséglap terve  |w K96379 
774 1 |9 Tanulmány cim  |t Megismerni és fejleszteni, újra megismerni és továbbfejleszteni  |w K96380 
700 1 |a Porkolábné Balogh Katalin  |d 1935-  |e Tft. 
700 1 |a Zánkay András  |e Tft. 
850 |a B2 
925 |a Feltöltve