Neveléslélektan II. : Szöveggyűjtemény
Mentés helye:
Szerző: | |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Budapest : Tankvk.,
1981
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | nam 22 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000684192 | ||
005 | 20140730164311.0 | ||
008 | 110607s1981 hu r 000 0 hun d | ||
035 | |a K95981 | ||
040 | |a ELTE |b hun | ||
041 | 0 | |a hun | |
084 | |a 159.9 | ||
100 | 1 | |a Kósáné Ormai Vera |d 1938- | |
245 | 1 | 0 | |a Neveléslélektan II. |b Szöveggyűjtemény |
260 | |a Budapest |b Tankvk. |c 1981 | ||
300 | |a pp. 493-846. |c 24 cm | ||
500 | |a Egyet. jegyzet | ||
598 | |a könyv | ||
650 | 0 | 4 | |x PPK |a Neveléspszichológia |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A gondolkodásfejlesztés pszichológiai problémái |w K96351 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A képzet és a művelet |w K96352 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A gyermek értelmi fejlődésének tanulmányozása |w K96353 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A figyelem problémájához |w K96354 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A mennyiség fogalmának bevezetése az 1. osztályban |w K96355 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A struktúra fontossága |w K96356 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t Az alkotó tanulás, az alkotó jellegű ismeretszerzés fejlesztése és a problémamegoldó oktatás |w K96357 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t Kognitív konfliktus és tanulási magatartás |w K96358 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A mathemagén (tanulást eredményező) aktivitás fogalma |w K96359 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A problémafelvető gondolkodás fejlesztésének egy módszere |w K96360 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A tanári kérdések gondolkodást fejlesztő hatása |w K96362 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A komplex matematikatanítási kísérlet hatása 2. és 4. osztályos tanulók gyakorlati problémamegoldásának fejlődése |w K96364 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A programozott oktatás pszichológiai alapjai |w K96365 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A teljesítménymotiváció |w K96366 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A tanulási motiváció közvetlen formái |w K96367 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A szorongás, a siker és a kudarc hatása a kreatív gondolkodás néhány faktorára |w K96368 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A pedagógus értékelő megnyilatkozásai a tanítási óra keretében |w K96369 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A személyiségtényező szerepe a kisiskolások tanulmányi elmaradásának felszámolásában |w K96370 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A pedagógusközösség |w K96371 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A tanár-diák viszony |w K96372 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A közvetlen emberi kommunikáció modern elmélete és ennek pedagógiai perspektívái |w K96373 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t Tanári magatartásformák és tulajdonságok vizsgálata |w K96374 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A tanári magatartás hatása a tanulók gondolkodási készségére |w K96375 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t A tanítói személyiség vizsgálatának módszere és néhány eredménye |w K96376 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t Pedagógiai tréning és szabadtémás csoportfoglalkozás |w K96377 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t Emberközpontú nevelés az egész életre szóló tanulásért |w K96378 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t Gondolatok az iskolai személyiséglapokról. Egy kísérleti személyiséglap terve |w K96379 | |
774 | 1 | |9 Tanulmány cim |t Megismerni és fejleszteni, újra megismerni és továbbfejleszteni |w K96380 | |
700 | 1 | |a Porkolábné Balogh Katalin |d 1935- |e Tft. | |
700 | 1 | |a Zánkay András |e Tft. | |
850 | |a B2 | ||
925 | |a Feltöltve |