Komplex prevenciós óvodai program : Kudarc nélkül az iskolában - óvodai fejlesztő program a tanulási zavarok megelőzésére

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Alternatív cím(ek):A komplex prevenciós óvodai program alkalmazásának feltételrendszere ( az óvodapedagógus feladatai, szervezeti és időkeretek, személyi és tárgyi feltételek, ellenőrzés - értékelés, az óvoda kapcsolatrendszere)
Komplex prevenciós óvodai program (természetes gyermeki megnyilvánulások, kultúraátadás, gyermek és környezete, ének zene, énekes játék, a környezet, a beszédfejlesztés, anyanyelvi és irodalmi nevelés kölcsönhatása)
Fejlődéslélektani és nevelésfilozófiai alapok (a fejlesztés célja, a tanulási képességet meghatározó pszichikus funkciók feltárására és fejlesztésére irányuló kísérletek, a gyermek megismerésének, fejlődésének nyomon követését szolgáló eszközök és módszerek, a gyermek iskolai fejlődésének, teljesítményének nyomon követése az első osztályban)
Közreműködő(k):
Formátum: könyv
Nyelv:magyar
Megjelenés: [S.l.] : Trefort K., 2004
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!

TÓK Könyvtár

Holdings details from TÓK Könyvtár
Jelzet: Leltári szám: Gyűjtemény: Státusz:
K/372.3 K 67 90514 (TÓK) Könyvek Polcra visszaszállítás alatt
O/372.3 K 67 91087 (TÓK) Könyvek Nem kölcsönözhető
O/372.3 K 67 91088 (TÓK) Könyvek Korlátozottan kölcsönözhető
K/372.3 K 67 90517 (TÓK) Könyvek Két hétre