Komplex prevenciós óvodai program : Kudarc nélkül az iskolában - óvodai fejlesztő program a tanulási zavarok megelőzésére
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | A komplex prevenciós óvodai program alkalmazásának feltételrendszere ( az óvodapedagógus feladatai, szervezeti és időkeretek, személyi és tárgyi feltételek, ellenőrzés - értékelés, az óvoda kapcsolatrendszere) Komplex prevenciós óvodai program (természetes gyermeki megnyilvánulások, kultúraátadás, gyermek és környezete, ének zene, énekes játék, a környezet, a beszédfejlesztés, anyanyelvi és irodalmi nevelés kölcsönhatása) Fejlődéslélektani és nevelésfilozófiai alapok (a fejlesztés célja, a tanulási képességet meghatározó pszichikus funkciók feltárására és fejlesztésére irányuló kísérletek, a gyermek megismerésének, fejlődésének nyomon követését szolgáló eszközök és módszerek, a gyermek iskolai fejlődésének, teljesítményének nyomon követése az első osztályban) |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
[S.l.] : Trefort K.,
2004
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
TÓK Könyvtár
Jelzet: | Leltári szám: | Gyűjtemény: | Státusz: |
---|---|---|---|
K/372.3 K 67 | 90514 | (TÓK) Könyvek | Polcra visszaszállítás alatt |
O/372.3 K 67 | 91087 | (TÓK) Könyvek | Nem kölcsönözhető |
O/372.3 K 67 | 91088 | (TÓK) Könyvek | Korlátozottan kölcsönözhető |
K/372.3 K 67 | 90517 | (TÓK) Könyvek | Két hétre |