Óvodapedagógia és óvónőképzés, 1959-1984
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | Értelmiségivé formálás, önművelés, könyvtár A gyermekirodalom c. tárgy az óvónők képzésének rendszerében Az óvodai idegennyelvi nevelés lehetőségei A tervszerűség szerepe a mozgás megszerettetésében Az óvodai testnevelés továbbfejlesztésével kapcsolatos törekvések Egy kiscsoport egész éves zenei nevelésének megtervezése és figyelemmel kísérése A gépi zenehallgatás korszerű alkalmazásának lehetőségei az óvoda ének zenei nevelésében Modern mese - mai gyermek Az óvoda és a család együttműködésének vizsgálata Az óvodai udvari játék elméleti alapjai Az élmény jelentősége a szerepjátékban az élményszerzés irányítása |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Hajdúböszörmény : Hajdúböszörményi Óvóképző Intézet,
1985
|
Sorozat: | A Hajdúböszörményi Óvóképző Intézet kiadványa |
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
TÓK Könyvtár
Jelzet: | Leltári szám: | Gyűjtemény: | Státusz: |
---|---|---|---|
K/372.3 O 98 | 70400 | (TÓK) Könyvek | Két hétre |
K/372.3 O 98 | 87087 | (TÓK) Könyvek | Két hétre |
K/372.3 O 98 | B11068 | (TÓK) Könyvek | Két hétre |