Ideas and issues in primary ELT
Mentés helye:
Közreműködő(k): | |
---|---|
Formátum: | könyv |
Nyelv: | angol |
Megjelenés: |
Surrey : Nelson,
1991
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
id |
opac-EUL01-000266639 |
---|---|
institution |
L_048 EUL01 |
spelling |
Ideas and issues in primary ELT edited by Chris Kennedy and Jennifer Jarvis Surrey Nelson 1991 193 p. ill 25 cm Bibliogr.: p. 184-190. könyv English language Study and teaching EUL10000065865 Y nyelvtanítás angol tanulmányok EUL10000648135 Y tanulmányok Kennedy, Chris szerk. EUL10000357198 Y Jarvis, Jennifer szerk. EUL10000357200 Y EUL01 |
language |
English |
format |
Book |
author2 |
Kennedy, Chris, szerk. Jarvis, Jennifer, szerk. |
author_facet |
Kennedy, Chris, szerk. Jarvis, Jennifer, szerk. |
author_sort |
Kennedy, Chris |
title |
Ideas and issues in primary ELT |
spellingShingle |
Ideas and issues in primary ELT English language -- Study and teaching nyelvtanítás -- angol -- tanulmányok tanulmányok |
title_short |
Ideas and issues in primary ELT |
title_full |
Ideas and issues in primary ELT edited by Chris Kennedy and Jennifer Jarvis |
title_fullStr |
Ideas and issues in primary ELT edited by Chris Kennedy and Jennifer Jarvis |
title_full_unstemmed |
Ideas and issues in primary ELT edited by Chris Kennedy and Jennifer Jarvis |
title_auth |
Ideas and issues in primary ELT |
title_sort |
ideas and issues in primary elt |
publishDate |
1991 |
publishDateSort |
1991 |
physical |
193 p. : ill ; 25 cm |
isbn |
0-17-556265-2 |
callnumber-raw |
LP/A386 |
callnumber-search |
LP/A386 |
topic |
English language -- Study and teaching nyelvtanítás -- angol -- tanulmányok tanulmányok |
topic_facet |
English language -- Study and teaching nyelvtanítás -- angol -- tanulmányok tanulmányok English language nyelvtanítás Study and teaching tanulmányok |
illustrated |
Illustrated |
first_indexed |
2024-04-08T15:42:53Z |
last_indexed |
2024-04-08T15:50:13Z |
recordtype |
opac |
publisher |
Surrey : Nelson |
_version_ |
1795774704999464960 |
score |
13,365292 |
bibliography |
General_Note:Bibliogr.: p. 184-190. |