Didaktika : Elméleti alapok a tanítás tanulásához : [Felsőoktatási tankönyv]
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | Oktatáselméleti irányzatok Az oktatás társadalmi meghatározottsága A tanuló A pedagógus A tanulás Az oktatás célja Az oktatás tartalma Az oktatási folyamat Az oktatás stratégiái és módszerei Tanulásszervezés Az oktatás eszközei, tárgyi feltételei Az oktatás szervezeti keretei és formái Az oktatás szervezési módjai és munkaformái A pedagógiai értékelés A különleges bánásmódot igénylő gyermek Az iskolai oktatómunka tervezése A kezdő pedagógus |
---|---|
Közreműködő(k): | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Nemz. Tankvk. ; Budapest,
2002
|
Kiadás: | 5. kiad. |
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | cam 2200661 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000167266 | ||
005 | 20220311141425.0 | ||
008 | 030221s2002 hu a f 001 0 hun d | ||
020 | |a 963-19-3492-6 | ||
035 | |a 167266 | ||
040 | |a ELTE |b hun | ||
041 | 0 | |a hun | |
080 | |a 37.02(075.8) | ||
245 | 0 | 0 | |a Didaktika |b Elméleti alapok a tanítás tanulásához : [Felsőoktatási tankönyv] |c szerkesztette Falus Iván |
250 | |a 5. kiad. | ||
260 | |b Nemz. Tankvk. |a Budapest |c 2002 |e Budapest |f Kő-print | ||
300 | |a 539 p. |b ill. |c 25 cm | ||
504 | |a Bibliogr. a fejezetek végén | ||
505 | 0 | 0 | |r Réthy Endréné |t Oktatáselméleti irányzatok |
505 | 0 | 0 | |r Nahalka István |t Az oktatás társadalmi meghatározottsága |
505 | 0 | 0 | |r Golnhofer Erzsébet |t A tanuló |
505 | 0 | 0 | |r Falus Iván |t A pedagógus |
505 | 0 | 0 | |r Nahalka István |t A tanulás |
505 | 0 | 0 | |r Kotschy Beáta |t Az oktatás célja |
505 | 0 | 0 | |r Nahalka István |t Az oktatás tartalma |
505 | 0 | 0 | |r Réthy Endréné |t Az oktatási folyamat |
505 | 0 | 0 | |r Falus Iván |t Az oktatás stratégiái és módszerei |
505 | 0 | 0 | |r Szivák Judit |t Tanulásszervezés |
505 | 0 | 0 | |r Petriné Feyér Judit |t Az oktatás eszközei, tárgyi feltételei |
505 | 0 | 0 | |r Nádasi Mária, M. |t Az oktatás szervezeti keretei és formái |
505 | 0 | 0 | |r Golnhofer Erzsébet |t A pedagógiai értékelés |
505 | 0 | 0 | |r Petriné Feyér Judit |t A különleges bánásmódot igénylő gyermek |
505 | 0 | 0 | |r Kotschy Beáta |t Az iskolai oktatómunka tervezése |
505 | 0 | 0 | |r Szivák Judit |t A kezdő pedagógus |
598 | |a könyv | ||
650 | 0 | 4 | |a didaktika |x alapismeretek |
650 | 0 | 4 | |a oktatáselmélet |x alapismeretek |
653 | |a felsőoktatási tankönyv | ||
700 | 1 | |a Falus Iván |d 1943- |e szerk. | |
740 | 0 | |a Oktatáselméleti irányzatok | |
740 | 3 | |a Az oktatás társadalmi meghatározottsága | |
740 | 2 | |a A tanuló | |
740 | 2 | |a A pedagógus | |
740 | 2 | |a A tanulás | |
740 | 3 | |a Az oktatás célja | |
740 | 3 | |a Az oktatás tartalma | |
740 | 3 | |a Az oktatási folyamat | |
740 | 3 | |a Az oktatás stratégiái és módszerei | |
740 | 0 | |a Tanulásszervezés | |
740 | 3 | |a Az oktatás eszközei, tárgyi feltételei | |
740 | 3 | |a Az oktatás szervezeti keretei és formái | |
740 | 3 | |a Az oktatás szervezési módjai és munkaformái | |
740 | 2 | |a A pedagógiai értékelés | |
740 | 2 | |a A különleges bánásmódot igénylő gyermek | |
740 | 3 | |a Az iskolai oktatómunka tervezése | |
740 | 2 | |a A kezdő pedagógus | |
775 | 0 | |d Budapest : Nemzeti Tankvk., 1998 |e hun |f hu |t Didaktika : |w 60191 |z 963 18 9075 9 | |
850 | |a B2 | ||
949 | |b 10000000116840 |k U |l B2 |s i |t U |x 543462 | ||
949 | |b 91311 |c 91311 |k TOK |l B2_600 |s i |t TONKK |x O/371 D 65 | ||
925 | |a Feltöltve |