Neveléstani alapkérdések : A lelki szükségletek tökéletesedésének segítése a moralitáson és a kompetenciafejlesztésen alapuló nevelés

Mentés helye:
Bibliográfiai részletek
Alternatív cím(ek):A református tanítóképzők szellemiségének történeti áttekintése, a tanítói hivatás - mesterség
A nevelési oktatási folymat szervezeti keretei, munkaformái, módszertani kérdései
Az iskolai tudás, a tanulói kompetencia fejlesztése, a differenciálás pedagógiai kérdései
A nevelési feladatrendszer, a pedagógiai hatás és folyamat összhangja
Az iskolarendszer pedagógiai funkciója, és a professzionális nevelés folyamata
Az iskola és a társadalom kapcsolata, a nevelés társadalmi meghatárorzottsága és a gyermek élettere
A nevelés oktatás fogalma, célja, tendenciái
Szerző:
Formátum: könyv
Nyelv:magyar
Megjelenés: Eötvös J. Kvk. ; Budapest, 2000
Tárgyszavak:
Címkék: Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
LEADER cam 22004695c 4500
001 000111025
005 20141106134546.0
008 010110s2000 hu a 001 0 hun d
020 |a 963902497 
035 |a 111025 
040 |a ELTE  |b hun 
041 0 |a hun 
080 |a 37.017 
100 1 |a Szenczi Árpád 
245 1 0 |a Neveléstani alapkérdések  |b A lelki szükségletek tökéletesedésének segítése a moralitáson és a kompetenciafejlesztésen alapuló nevelés  |c Szenczi Árpád 
260 |b Eötvös J. Kvk.  |a Budapest  |c 2000 
300 |a 138 p.  |b ill.  |c 24 cm 
500 |a Hallgatói kézikönyv 
500 |a Oktatási segédanyag 
505 0 0 |t A nevelés oktatás fogalma, célja, tendenciái 
505 0 0 |t Az iskola és a társadalom kapcsolata, a nevelés társadalmi meghatárorzottsága és a gyermek élettere 
505 0 0 |t Az iskolarendszer pedagógiai funkciója, és a professzionális nevelés folyamata 
505 0 0 |t A nevelési feladatrendszer, a pedagógiai hatás és folyamat összhangja 
505 0 0 |t Az iskolai tudás, a tanulói kompetencia fejlesztése, a differenciálás pedagógiai kérdései 
505 0 0 |t A nevelési oktatási folymat szervezeti keretei, munkaformái, módszertani kérdései 
505 0 0 |t A református tanítóképzők szellemiségének történeti áttekintése, a tanítói hivatás - mesterség 
598 |a könyv 
650 0 4 |a keresztény nevelés 
740 2 |a A református tanítóképzők szellemiségének történeti áttekintése, a tanítói hivatás - mesterség 
740 2 |a A nevelési oktatási folymat szervezeti keretei, munkaformái, módszertani kérdései 
740 3 |a Az iskolai tudás, a tanulói kompetencia fejlesztése, a differenciálás pedagógiai kérdései 
740 2 |a A nevelési feladatrendszer, a pedagógiai hatás és folyamat összhangja 
740 3 |a Az iskolarendszer pedagógiai funkciója, és a professzionális nevelés folyamata 
740 3 |a Az iskola és a társadalom kapcsolata, a nevelés társadalmi meghatárorzottsága és a gyermek élettere 
740 2 |a A nevelés oktatás fogalma, célja, tendenciái 
850 |a B2 
949 |b 10000000076487  |k U  |l B2  |s o  |t U  |x 540280 
949 |b B26862  |c B26862  |k TOK  |l B2_600  |s f  |t TOK2H  |x K/370 Sz 61 
949 |b B28943  |c B28943  |k TOK  |l B2_600  |s i  |t TOK2H  |x K/370 Sz 61 
925 |a Feltöltve