Neveléstani alapkérdések : A lelki szükségletek tökéletesedésének segítése a moralitáson és a kompetenciafejlesztésen alapuló nevelés
Mentés helye:
Alternatív cím(ek): | A református tanítóképzők szellemiségének történeti áttekintése, a tanítói hivatás - mesterség A nevelési oktatási folymat szervezeti keretei, munkaformái, módszertani kérdései Az iskolai tudás, a tanulói kompetencia fejlesztése, a differenciálás pedagógiai kérdései A nevelési feladatrendszer, a pedagógiai hatás és folyamat összhangja Az iskolarendszer pedagógiai funkciója, és a professzionális nevelés folyamata Az iskola és a társadalom kapcsolata, a nevelés társadalmi meghatárorzottsága és a gyermek élettere A nevelés oktatás fogalma, célja, tendenciái |
---|---|
Szerző: | |
Formátum: | könyv |
Nyelv: | magyar |
Megjelenés: |
Eötvös J. Kvk. ; Budapest,
2000
|
Tárgyszavak: | |
Címkék: |
Új címke
A tételhez itt fűzhet saját címkét!
|
LEADER | cam 22004695c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000111025 | ||
005 | 20141106134546.0 | ||
008 | 010110s2000 hu a 001 0 hun d | ||
020 | |a 963902497 | ||
035 | |a 111025 | ||
040 | |a ELTE |b hun | ||
041 | 0 | |a hun | |
080 | |a 37.017 | ||
100 | 1 | |a Szenczi Árpád | |
245 | 1 | 0 | |a Neveléstani alapkérdések |b A lelki szükségletek tökéletesedésének segítése a moralitáson és a kompetenciafejlesztésen alapuló nevelés |c Szenczi Árpád |
260 | |b Eötvös J. Kvk. |a Budapest |c 2000 | ||
300 | |a 138 p. |b ill. |c 24 cm | ||
500 | |a Hallgatói kézikönyv | ||
500 | |a Oktatási segédanyag | ||
505 | 0 | 0 | |t A nevelés oktatás fogalma, célja, tendenciái |
505 | 0 | 0 | |t Az iskola és a társadalom kapcsolata, a nevelés társadalmi meghatárorzottsága és a gyermek élettere |
505 | 0 | 0 | |t Az iskolarendszer pedagógiai funkciója, és a professzionális nevelés folyamata |
505 | 0 | 0 | |t A nevelési feladatrendszer, a pedagógiai hatás és folyamat összhangja |
505 | 0 | 0 | |t Az iskolai tudás, a tanulói kompetencia fejlesztése, a differenciálás pedagógiai kérdései |
505 | 0 | 0 | |t A nevelési oktatási folymat szervezeti keretei, munkaformái, módszertani kérdései |
505 | 0 | 0 | |t A református tanítóképzők szellemiségének történeti áttekintése, a tanítói hivatás - mesterség |
598 | |a könyv | ||
650 | 0 | 4 | |a keresztény nevelés |
740 | 2 | |a A református tanítóképzők szellemiségének történeti áttekintése, a tanítói hivatás - mesterség | |
740 | 2 | |a A nevelési oktatási folymat szervezeti keretei, munkaformái, módszertani kérdései | |
740 | 3 | |a Az iskolai tudás, a tanulói kompetencia fejlesztése, a differenciálás pedagógiai kérdései | |
740 | 2 | |a A nevelési feladatrendszer, a pedagógiai hatás és folyamat összhangja | |
740 | 3 | |a Az iskolarendszer pedagógiai funkciója, és a professzionális nevelés folyamata | |
740 | 3 | |a Az iskola és a társadalom kapcsolata, a nevelés társadalmi meghatárorzottsága és a gyermek élettere | |
740 | 2 | |a A nevelés oktatás fogalma, célja, tendenciái | |
850 | |a B2 | ||
949 | |b 10000000076487 |k U |l B2 |s o |t U |x 540280 | ||
949 | |b B26862 |c B26862 |k TOK |l B2_600 |s f |t TOK2H |x K/370 Sz 61 | ||
949 | |b B28943 |c B28943 |k TOK |l B2_600 |s i |t TOK2H |x K/370 Sz 61 | ||
925 | |a Feltöltve |